انواع گردنبند متناسب با فرم صورت

انواع-گردنبند-متناسب-با-فرم-صورت-گلد-آرتمیس

گردنبند طلا زنانه یکی از محبوب ترین اکسسوری ها میان خانم ها است. زیبایی این اکسسوری آنقدر زیاد است که می توان درخشش آن را به راحتی در گردن مشاهده کرد. اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید نوع فرم صورت شما در انتخاب گردنبند موثر است. پس اگر دوست دارید یک گردنبند خاص و شیک داشته باشید و به واسطه آن زیبایی صورت خودتان را چندین برابر کنید، باید انواع گردنبند متناسب با فرم صورت خودتان را انتخاب کنید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با نحوه انتخاب انواع جواهرات گردن متناسب با فرم صورت آشنا کنیم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

انواع-گردنبند-متناسب-با-فرم-صورت-گلد-آرتمیس

نحوه انتخاب انواع گردنبند متناسب با فرم صورت

همه ما انسان ها فرم صورت مشخصی داریم و می توانیم با انتخاب آرایش و اکسسوری مناسب بر اساس فرم صورت خودمان، زیبایی چهره خود را چندین برابر کنیم. به منظور انتخاب انواع گردنبند متناسب با چهره، باید به دو نکته توجه داشته باشید. ابتدا اینکه رنگ پوست شما چیست و باید از چه طلایی برای ساخت گردنبند استفاده کنید، دوم اینکه فرم صورت و چهره شما چگونه است؟

به طور کلی، افرادی که دارای پوست سفید هستند، بهتر است که به دنبال انتخاب انواع گردنبند مناسب پوست سفید باشند. گردنبندهایی که با طلای سفید ساخته شده اند، از جمله این محصولات هستند که هم زیبایی فوق العاده ای به گردن شما می دهند، هم باعث حفظ زیبایی چهره شما خواهند شد. ولی اگر پوست سبزه ای دارید، بهتر است که به دنبال انتخاب گردنبند طلا زنانه زرد یا طلا رزگلد باشید.

نکته دیگری که باید در هنگام انتخاب انواع گردنبند به آن توجه کنید، نوع فرم صورت است. برای انتخاب انواع گردنبند متناسب با فرم صورت، ابتدا باید فرم چهره خودتان را تشخیص دهید. سپس بر اساس نکاتی که در ادامه به شما ذکر می کنیم، بهترین گردنبند زنانه را انتخاب کنید.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

انواع گردنبند متناسب برای صورت بیضی

افرادی که دارای صورت بیضی شکل هستند، پیشانی نسبتا بلندی دارند و عرض پیشانی آن ها متناسب با عرض گونه های آن هاست. اگر به دنبال انتخاب گردنبند متناسب با فرم صورت بیضی هستید، باید به شما تبریک بگوییم. چون مدل های بسیار زیادی برای این فرم صورت وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. بهتری گردنبند مناسب با صورت بیضی، گردنبندهای هندسی هستند که می توانند تضاد خوبی را با فرم صورت شما به وجود آورند. می توانید از گردنبندهای ساخته شده با طلای سفید استفاده کنید و زیبایی گردن خود را چندین برابر کنید.

گردنبند متناسب با صورت گرد

افرادی که صورت گرد دارند، می توانند از اکسسوری هایی استفاده کنند تا کشیدگی صورتشان چندین برابر شود. اگر شما هم صورت گردی دارید، می توانید از گردنبندهایی استفاده کنید که دارای ظاهر V شکل و یا Y شکل هستند. گردنبندهای زنانه که در بالای استخوان ترقوه قرار می گیرند، نمی توانند انتخاب خوبی برای افرادی که دارای صورت گرد هستند، باشند.

پلاک انتخاب شده برای گردنبند طلا زنانه، از اهمیت زیادی برخوردار است. انواع گردنبند متناسب با فرم صورت گرد باید دارای پلاک کشیده باشند. پلاک های گرد و دایره ای شکل، نمی توانند برای افرادی که دارای صورت گرد هستند، گزینه بسیار خوبی محسوب شوند.

انواع-گردنبند-متناسب-با-فرم-صورت-گلد-آرتمیس

گردنبند مناسب با صورت قلبی

اگر فرم صورت شما قلبی است، می توانید از انواع گردنبند متناسب با فرم صورت قلبی استفاده کنید. به طور کلی، چون در فرم صورت قلبی، چانه به شکل تیز در آمده است، بهتر است که از گردنبندهایی استفاده کنید که باعث گردتر نشان دادن چانه شما می شوند. پلاک گردنبند مناسب صورت قلبی، باید ظاهر گرد و کوتاهی داشته باشد تا بتواند زیبایی گردن و فرم صورت را چندین برابر کند. اگر دوست دارید از گردنبندهای کوتاه استفاده کنید، می توانید این کار را انجام دهید. می توانید از گردنبندهایی که بالای استخوان ترقوه شما قرار می گیرند، استفاده کنید تا زیبایی گردن شما چندین برابر شود.

انواع گردنبند متناسب با فرم صورت مربع

افرادی که دارای صورت های مربعی هستند، هم گونه های زاویه داری دارند، هم اینکه خط فک آن ها بزرگ و عریض است. انواع گردنبند متناسب با فرم صورت مربعی، گردنبندهایی هستند که می توانند باعث ملایم تر کردن عرض صورت مربعی شوند. گردنبندهای گرد و منحنی می توانند گزینه خوبی برای صورت های مربعی شکل باشند. می توانید از گوشواره های منحنی و گرد نیز در کنار گردنبندهای خاص استفاده کنید تا شکل و فرم صورت را زیباتر نشان دهید.

انواع-گردنبند-متناسب-با-فرم-صورت-گلد-آرتمیس

گردنبند متناسب با فرم صورت مستطیل

افرادی که فرم صورت مستطیلی شکل دارند، دارای چهره زاویه داری می باشند. شاید از نظر ظاهری فرم صورت مربع با مستطیل یکسان باشد؛ اما معمولا افرادی که صورت های مستطیلی شکل هستند، دارای صورت های کشیده تری نیز می باشند. گردنبند متناسب با فرم صورت مستطیل، گردنبندهایی هستند که می توانند باعث گرد کردن صورت شوند و از کشیدگی آن بکاهند. گردنبندهای بلند و آویزی برای افرادی که دارای این فرم صورت هستند، گزینه خوبی محسوب نمی شوند. گردنبندهای مرواریدی یکی از بهترین گردنبندها برای این فرم صورت هستند. می توانید با طراحی جواهرات برای فرم صورت مستطیلی بر اساس نکات ذکر شده، زیبایی افراد با این چهره را چندین برابر کنید.

انواع گردنبند متناسب با فرم صورت مثلثی

افرادی که صورت مثلثی شکل دارند، دارای پیشانی کوچک و چانه بزرگ تری هستند. برای انتخاب انواع گردنبند متناسب با فرم صورت مثلثی، می توانید از گردنبندهایی استفاده کنید که می توانند عرض استخوان فک را کوچک تر نشان دهند. گردنبند متناسب با این فرم صورت، گردنبند V شکل است. گردنبندهای V شکل می توانند ظاهر فوق العاده ای به چهره مثلثی بدهند و باعث کشیده تر شدن فرم صورت شوند.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد نحوه انتخاب انواع گردنبند متناسب با فرم صورت صحبت کردیم. اگر برای شما مهم است که اکسسوری را بر اساس شکل و فرم چهره خودتان انتخاب کنید، دوباره این مقاله را مطالعه کنید. هر یک از فرم های صورت نیاز به یک گردنبند شیک و خاص دارند تا چهره آن ها را متعادل کند. اساس انتخاب گردنبند بر اساس فرم صورت، زاویه هایی است که در چهره وجود دارد. بنابراین، می توانید بر اساس سلیقه خودتان یکی از گردنبندهای ذکر شده در این مقاله را انتخاب کنید.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *