سنگ تولد ماه اسفند و ویژگی های آن

سنگ-تولد-اسفند-گلد-آرتمیس

ماه اسفند آخرین ماه از فصل سال است که بسیاری از خانم ها و آقایان متولد شده در این ماه، خصوصیات خاص خودشان را دارند. بر اساس طالع شناسی و اخترشناسی که برای این ماه انجام شده است، یک سری سنگ به عنوان سنگ تولد اسفند در نظر گرفته شده اند که می توانند برای متولدین اسفند ماه شانس بیاورند. این سنگ ها می توانند در انواع دستبند طلا زنانه مورد استفاده قرار گیرند و زیبایی آن ها را چندین برابر کنند. اگر می خواهید با سنگ تولد متولدین اسفند آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

سنگ-تولد-اسفند-گلد-آرتمیس

اسفند ماهی ها از چه سنگی به عنوان سنگ شانس استفاده کنند

به عنوان یک اسفند ماهی می توانید از سنگ های مختلفی به عنوان سنگ شانس ماه اسفند استفاده کنید. تنوع در سنگ های تولد اسفند مانند دیگر ماه های سال زیاد است. پس خیالتان از بابت این موضوع راحت باشد؛ چون می توانید بر اساس سلیقه شخصی خودتان، بهترین سنگ تولد اسفند را انتخاب کنید. از جمله سنگ های جذاب که می توانند برای اسفند ماهی ها شانس به همراه داشته باشند، مواردی هستند که در ادامه این مقاله به آن ها اشاره می کنیم.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

سنگ روبی یا یاقوت قرمز؛ بهترین سنگ تولد اسفند

سنگ یاقوت سرخ یکی از بهترین سنگ هایی است که می توان آن را برای اسفند ماهی ها معرفی کرد. این سنگ دارای قدرت بسیار زیادی است و می تواند برای پادشان مورد استفاده قرار گیرد. همین موضوع باعث شده تا سنگ یاقوت سرخ از بزرگترین معادن دنیا استخراج شود. سنگ یاقوت سرخ بعد از الماس، در گروه سخت ترین سنگ های جهان قرار می گیرد. به همین خاطر می توان با استفاده از این سنگ جذاب برای طراحی جواهرات طلا، زیبایی جواهرات را چندین برابر کرد.

این سنگ تولد اسفند می تواند از آسیب به شما جلوگیری کند. با داشتن این سنگ کسب و کار موفق تری خواهید داشت و راحت تر می توانید عشق و علاقه خودتان را ابراز کنید. سنگ یاقوت قدرت زیادی را برای افراد به ارمغان می آورد و می تواند باعث بهبود شرایط جسمی شود. این سنگ جذاب، سنگ تولد بهمن ماه نیز هست.

سنگ-تولد-اسفند-گلد-آرتمیس

سنگ آکوامارین؛ زیباترین سنگ آبی برای متولدین اسفند

سنگ آکوامارین یکی از بهترین سنگ هایی است که می توانید برای متولدین اسفند تهیه کنید. این سنگ تولد اسفند زیبایی فوق العاده ای دارد. ادغام رنگ آبی در یک سنگ جذاب شفاف، زیبایی آن را چندین برابر کرده است. می توانید این سنگ را برای دور کردن انرژی های منفی از خودتان مورد استفاده قرار دهید. این سنگ دلهره و استرس را از شما دور می کند و باعث بهبود وضعیت شما می شود. توصیه می شود که این سنگ به همراه دانش آموزان سخت کوش باشد. چون می تواند باعث افزایش ضریب هوشی آن ها شود.

سنگ آکوامارین یک سنگ عالی برای بهبود انرژی روحی و روانی است. این سنگ باعث افزایش شجاعت شده و عزت نفس را بهبود می باشد. با داشتن این سنگ جذاب در کنار خودتان، می توانید از خود محافظت کنید. این سنگ به دلیل داشتن رنگ خاص بهترین سنگ تولد اسفند زنانه شناخته می شود. اما شما می توانید آن را برای زیورآلات مردانه نیز مورد استفاده قرار دهید. سنگ آکوامارین جزء سنگ هایی است که برای بسیاری از متولدین ماه های دیگر شانس می آورد.

سنگ-تولد-اسفند-گلد-آرتمیس

سنگ خون؛ خاص ترین سنگ تولد اسفند

سنگ خون را می توان یکی از زیباترین سنگ های موجود در جهان دانست. این سنگ مانند رنگ خون بوده و جزء سنگ های کدر محسوب می شود. اگر به دنبال انتخاب بهترین سنگ تولد اسفند مردانه هستید، این سنگ گزینه خوبی برای شماست. سنگ خون شما را از انرژی های منفی دور می کند و می تواند باعث بهبود انرژی در شما شود.

افراد قدیمی بر این عقیده بودند که این سنگ می تواند باعث شود تا مال شما در برابر دزدی محافظت گردد. بنابراین، می توان این سنگ را در گاوصندوق و یا کیف پول قرار داد تا از بروز مشکل جلوگیری کرد. سنگ خون به عنوان یک نگین جذاب در گردنبند طلا زنانه کاربردهای بسیار زیادی دارد. پس می توانید این سنگ جذاب را برای خانم ها و آقایان خوش سلیقه بخرید و از هدیه دادن آن لذت ببرید.

سنگ-تولد-اسفند-گلد-آرتمیس

بلور کوارتز؛ زیباترین سنگ تولد اسفند

بلور کوارتز یکی از جذاب ترین سنگ های تولد اسفند است. اگر به دنبال انتخاب بهترین سنگ تولد اسفند هستید، می توانید این سنگ را انتخاب کنید که ظاهر فوق العاده ای دارد. همانطور که از نام این سنگ مشخص است، دارای ظاهر بلوری و شفاف است. رنگ این سنگ کاملا سفید و شفاف می باشد. به طوری که انگار به یک شیشه تمیز نگاه می کنید.

البته بلور کوارتز به غیر از اینکه دارای ظاهر شیک و خاصی می باشد، از نظر معنوی و خواص نیز بی نظیر است. از این سنگ می توانید برای ذخیره سازی انرژی مثبت استفاده کنید. سنگ کوارتز سنگی عالی برای افزایش توانایی های روانی است. می توانید برای افزایش قدرت تصمیم گیری خودتان از این سنگ جذاب استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

این سنگ باعث می شود تا بیماری های روحی و جسمی از بین بروند. پس اگر به دنبال خرید بهترین سنگ تولد اسفند برای عزیزان خودتان هستید، این سنگ با جذابیت فوق العاده خودش گزینه خوبی برای شماست. البته همه مدل های این سنگ ساده و شفاف نیستند. ممکن است شکاف های درون بلور کوارتز باعث شود تا یک سری رنگ ها وارد آن شوند و مانند یک سنگ آتشین این بلور رنگ بندی های متفاوتی داشته باشد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد انواع سنگ های مناسب متولدین اسفند صحبت کردیم. اگر شما هم دوست دارید یک سنگ خاص داشته باشید و از آن برای رسیدن به بهترین خواص معنوی و جسمی استفاده کنید، می توانید یکی از انواع سنگ های ذکر شده را انتخاب کنید. سنگ روبی، آکوامارین و سنگ خون از جمله سنگ های محبوبی هستند که می توانید به عنوان سنگ شانس ماه اسفند آن ها را انتخاب کنید. این سنگ ها هم ظاهر فوق العاده ای دارند و هم با انرژی مثبتی که در زندگی شما ایجاد می کنند، باعث بهبود شرایط روحی و معنوی شما خواهند شد.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *