ترند ها و مد طلا و جواهرات مردانه در سال 2022

طلا-و-جواهرات-مردانه-2022-گلد-آرتمیس

مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 نسبت به طراحی‌های سال گذشته تغییرات قابل ملاحظه‌ای داشته است. طی چند سال گذشته سبک های ظریف و مینیمال در ساخت جواهرات مردانه غالب بوده است. طراحی مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 طرح های درشت و ضخیم تر را شامل می‎شود.

امروزه صنعت طلا و جواهرات تنها به ساخت انواع دستبند طلا زنانه، دستبند مهره ای طلا، گردنبند طلا زنانه و… محدود نمی‎شود. بلکه انواع اکسسوری طلای مردانه (فلزات دیگر) مانند گوشواره، پلاک، دستبند و… نیز طراحی می‎کنند. تمام برندهای معتبر طلا و جواهرات نیز در زمینه ساخت انواع جواهرات مخصوص آقایان، فعال هستند. فارغ از جنسیت طراحی و ساخت انواع جواهرات برای خانم‎ها تنوع بسیار گسترده تری را شامل می‎شود. طرح های طلا و جواهرات مردانه با طلا و جواهرات زنانه تفاوت‎های واضح و قابل مشاهده‌ای دارند. برخی از آنها فقط در نام مشترک هستند، برخی از انواع جواهرات و زیورآلات را نیز خانم‎ها و آقایان می‎توانند استفاده کنند، مانند زنجیر طلا.

فهرست مطالب

طلا-و-جواهرات-مردانه-2022-گلد-آرتمیس

مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 شامل نواع انگشتر

یکی از قدیمی ترین جواهرات زینتی که برای آقایان و خانم‎ها مشترک است «انگشتر» نام دارد. در بین مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 و حتی قبل تر از آن، انگشتر محبوبیت خاصی دارد. یکی از محبوب ترین اکسسوری های طلا و جواهرات، نزد آقایان است. مدل های انگشتر در 2022 ظاهری مدرن و ساده به شکل مستطیل دارند.

برند جواهرات Miansais، انواع جواهرات مردانه بسیار زیبا، از انواع فلزات گرانبها را طراحی می‌کند. حلقه های ساده و توپر این برند، بسیار شیک، لاکچری و در عین حال ساده هستند. البته انگشترهای با رنگ مشکی و روکش روتنیوم یا ترکیب طلای سفید و رنگ آبی نیز محبوب هستند. البته به این معنا نیست که سایر تم‌ها فراموش شده اند، طرح های مختلف، علاقه‌مندان خاص خود را دارند. انگشترهایی با طرح مهر یا امضا، جمجمه، حلقه های طلای سفید یا زرد و انگشترهای جواهرنشان که پایه ساده تری دارند را می‎توان نام برد. آقایان معمولا سنگ‎های قیمتی تیره مانند یاقوت کبود، آبی و سیاه را بیشتر می‎پسندند. استفاده از این مدل ها محدودیت مکانی ندارد و می‎توان در همه جا از آن استفاده کرد.

طلا-و-جواهرات-مردانه-2022-گلد-آرتمیس

انواع زیورآلات گردن مردانه 2022

انواع مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022، انواع گردنبند و انواع زیورآلات گلو را نیز شامل می شود. علاقه و گرایش آقایان به پوشیدن گردنبند بیشتر به دلیل رواج در صنعت مد و فشن، در چند دهه اخیر است. حدود چند سال ترند و طرح مورد علاقه آقایان، زنجیر طلا بود و به یک اکسسوری بسیار محبوب و پرطرفدار تبدیل شده بود. زنجیره‌ هایی با بافت های ساده، پیچیده، ریز یا درشت که گاهی دو یا سه طرح مختلف را همزمان می‎پوشیدند.

طی چند سال اخیر مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 بیشتر با محوریت پلاک بوده است. پلاک یا گردن آویزهای طلا و جواهر که تصویرهای متنوعی را شامل می‎شوند. طرح هایی مانند حیوانات، صلیب، حلقه، طرح های فانتزی مانند ستاره و قلب، اشکال هندسی و… را می‎توان نام برد. برخی از طرح ها ظاهری کهنه و قدیمی دارند یا به اصطلاح طلای فرسوده هستند. البته به این معنی نیست که برخی تم‌ها مانند زنجیر از مد ‌افتاده اند، برعکس برخی از آنها همیشه پرطرفدار هستند. زنجیر طلا با طرح های توپر، بافت، شاه ماهی، زنجیر جعبه، زنجیر سنگاپور، زنجیر مار و زنجیر فرانکو، بافتی درشت دارند و مردانه پسند هستند. طول گردن آویزهای چوکر یا پرنسسی برای آقایان مناسب است.

طلا-و-جواهرات-مردانه-2022-گلد-آرتمیس

مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 شامل انواع گوشواره

پوشیدن گوشواره برای آقایان به همان اندازه رایج شده است که خانم‎ها آن را جزو استایل روزانه خود می‌دانند. مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 شامل انواع گوشواره نیز می‎شود که بسیار متنوع اند. بر خلاف انگشتر، گردنبند و دستبند مردانه، گوشواره در بین آقایان ایرانی چندان رایج نیست. در ایران شاید 5% از مردان گوشواره بپوشند، البته در اندازه کوچک و در مراسمات خاص و خصوصی استفاده می‎کنند. در جوامع اروپایی آمریکایی و حتی کشورهای آسیای شرقی، گوشواره جزو اکسسوری های رایج محسوب می‌شود. انواع گوشواره های حلقه ای، آویز، مغناطیسی (بدون نیاز به سوراخ کردن گوش) و… را می‎توان نام برد.

انواع جواهرات مردانه شامل دستبند

یک بخش پرطرفدار در بین طرح ها و مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022  دستبند است. راستش را بخواهید طلا و جواهرات مردانه، تطبیق پذیری بالایی دارند. به عبارت دیگر به راحتی با انواع استایل‎ها (سبک پوشش لباس) ست می‎شوند. نکته دیگر اینکه طراحی انواع جواهرات مردانه از جمله دستبند، بسیار آسان تر است. برخی از انواع دستبند عبارتند از:

برند LE GRAMME، دستبند کابلی و روبانی، برند MEJURI و برند TOM WOOD(سبک ساده) انواع دستبند را برای علاقه مندان طراحی می‌کنند.

طلا-و-جواهرات-مردانه-2022-گلد-آرتمیس

راهنمای انتخاب طلا و جواهرات مردانه

هر ساله مد و استایل‎های بسیار متنوع و حتی گاهی عجیب و غریب در صنعت مد و فشن ارائه می‌شوند. این تنوع و نامگذاری‎ در تمام بخش ها از جمله صنعت طلا و جواهرات، افراد زیادی را به سمت خود جذب می‎کنند.مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 ارائه شده توسط برندهای مختلف بسیار متنوع و چشمگیر هستند. از مواد اولیه متفاوت و طرح های مختلف استفاده و الگو برداری می‎کنند. معمولا ملاک انتخاب به سلیقه شما بستگی دارند اما مد و ترند سال نیز تاثیرگذار هستند. بهتر است چند قانون مهم را در انتخاب مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 در نظر بگیرید:

فلز به کار رفته در ساخت جواهرات

خوشبختانه در صنعت طلا و جواهرسازی از انواع فلزات گرانبها برای ساخت انواع اکسسوری طلای مردانه استفاده می‌کنند. طلای سفید، پلاتین و نقره را می‎توان نام برد. گاهی نیز آنها را با سنگهای گرانقیمت مانند الماس، روبی یا یاقوت قرمز زیباتر می‎کنند. افرادی که به دلایل دینی یا پزشکی طلای سفید یا زرد را انتخاب نمی‎کنند پلاتین و نقره گزینه های متنوعی را پیش رویشان قرار می‎دهد. در کنار نقره و پلاتین از سنگهای گرانقیمت مانند یاقوت، زمرد، الماس و… نیز برای تزیین استفاده می کنند.

به سبک و استایل مورد علاقه تان توجه کنید

برخی آقایان سبک کلاسیک را دوست دارند، به دلیل اینکه تمایل دارند طلا و جواهراتشان ظاهری تجملاتی و ضخیم‎تر داشته باشند. در سبک‌های مدرن، طلا و جواهرات ظاهر ساده تری دارند و می‌توان آنها را با انواع پوشش ست کرد. فراموش نکنیم که استایل آقایان وابستگی کمتری به سبک طلا و جواهرات دارد.

طلا-و-جواهرات-مردانه-2022-گلد-آرتمیس

سایر اکسسوری های طلا مناسب آقایان

مدل های طلا و جواهرات مردانه 2022 که ذکر شدند رایج ترین اکسسوری‎ها هستند. اکسسوری‎های دیگری نیز از طلا و سایر فلزات گرانبها ساخته می‎شوند که بسیار خاص هستند. برخی از آنها نیز جزئی از استایل روزانه افراد هستند. سایر اکسسوری‎ها عبارتند از:

طلا-و-جواهرات-مردانه-2022-گلد-آرتمیس
gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *