سنگ تولد ماه دی و ویژگی های آن

سنگ-تولد-دی-گلد-آرتمیس

اگر متولد دی ماه هستید، می توانید برای افزایش شانس خودتان از سنگ تولد دی استفاده کنید. به همراه داشتن سنگ تولد متولدین دی به شما این امکان را می دهد تا در موقعیت های مختلف زندگی، شانس بهتری داشته باشید. تنوع در سنگ شانس ماه دی موج می زند. پس می توانید با خیالی راحت و بر اساس سلیقه شخصی خودتان از این سنگ های ماه تولد دی استفاده کنید و از آن ها لذت ببرید. مطمئن باشید که این سنگ های جذاب می توانند برای شما مفید باشند.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

سنگ-تولد-دی-گلد-آرتمیس

سنگ تولد ماه دی چیست

سنگ تولد دی یک سنگ اختصاصی برای متولدین این ماه بوده که بر اساس طالع بینی برای آن ها انتخاب شده است. سنگ شانس ماه دی می تواند در انواع زیورآلات زنانه و مردانه مانند دستبند طلا زنانه مورد استفاده قرار گیرد و باعث متعادل کردن روحیات دی ماهی های عزیز شود. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد سنگ تولد ماه دی و خصوصیات آن صحبت کنیم. پس اگر برای شما مهم است که یک سنگ خاص به همراه داشته باشید که به صورت اختصاصی برای شما باشد، با ما همراه باشید.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

زمرد؛ بهترین سنگ دی ماه

سنگ زمرد یکی از خاص ترین سنگ های موجود در بازار است که می تواند به عنوان بهترین سنگ تولد دی ماهی ها نیز شناخته شود. این سنگ به رنگ سبز تولید شده است و زیبایی فوق العاده ای دارد. این سنگ دارای خواص درمانی زیادی است که تاثیر زیادی روی درمان بیماری های روحی و جسمی دارد. با کمک این سنگ می توانید تنش های ذهنی خودتان را کاهش دهید و احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

سنگ زمرد به عنوان سنگ شانس ماه دی، می تواند باعث تقویت حافظه شود. پس دانشجویان و دانش آموزان می توانند با به همراه داشتن سنگ زمرد، حافظه خودشان را تقویت کنند. این سنگ می تواند اختلالات کلیوی را درمان کند و باعث بهبود عملکرد چشم و بینایی شود. با انتخاب سنگ زمرد، می توانید بسیاری از مشکلات گوش، چشم و پوست خود را برطرف کنید.

سنگ-تولد-دی-گلد-آرتمیس

سنگ رز کوارتز؛ بهترین سنگ شانس ماه دی

سنگ رز کوارتز را می توان به عنوان بهترین سنگ تولد دی زنانه نیز شناخت. رنگ منحصر به فرد و روشن این سنگ، زیبایی فوق العاده ای به آن می بخشد. همین موضوع باعث شده تا این سنگ به یکی از محبوب ترین سنگ ها در میان بانوان شناخته شود.

سنگ رز کوارتز نشانه عشق است و می تواند باعث بهبود گردش خون در بدن شود. این سنگ اگر در نزدیکی قلب مورد استفاده قرار گیرد، می تواند قدرت بسیار زیادی به قلب بدهد و باعث افزایش گردش خون شود. با داشتن این سنگ جذاب، می تواند به شما کمک تا انرژی منفی را از خودتان دور کنید و احساسات مثبت تری داشته باشید. اگر سنگ رز کوارتز را در انواع زیورآلات گلو مورد استفاده قرار دهید، می توانید از خواص بیشتری از این سنگ بهره مند شوید. این سنگ می تواند برای پوست نیز مفید باشد. پس اگر می خواهید چین و چروک های خودتان را درمان کنید، می توانید این سنگ را روی پوست خودتان بکشید.

سنگ-تولد-دی-گلد-آرتمیس

سنگ عقیق؛ بهترین سنگ تولد دی مردانه

عقیق یکی از شناخته شده ترین سنگ های ماه تولد دی است. اگر به دنبال انتخاب بهترین سنگ تولد دی مردانه هستید، این سنگ گزینه بسیار خوبی است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید، سنگ عقیق سلیمانی و سنگ عقیق سبز هر دو به عنوان سنگ تولد دی شناخته می شوند. بنابراین، آقایان و خانم ها می توانند بر اساس سلیقه خودشان هر کدام از این سنگ های قیمتی و با ارزش را انتخاب کنند.

سنگ عقیق می تواند باعث افزایش تمرکز شود. بنابراین، افرادی که برای انجام کارها تمرکز ندارند، می توانند این سنگ را به همراه داشته باشند. از مصارف درمانی طلای تزئین شده با سنگ عقیق، می توان به کاهش انرژی منفی و ترس اشاره کرد. این سنگ ها می توانند باعث بهبود هضم و جذب غذاها شوند و مشکلات گوارشی مختلف را نیز درمان کنند.

سنگ لابرادوریت؛ زیباترین سنگ شانس ماه دی

سنگ لابرادوریت را می توان جزء زیباترین سنگ های ماه تولد دی شناخت. این سنگ با رنگ بندی بی نظیری ساخته شده است و زیبایی فوق العاده ای دارد. می توان سنگ لابرادوریت را برای طراحی جواهرات مختلف مورد استفاده قرار داد و از زیبایی آن لذت برد. به کار بردن این سنگ در طراحی زیورآلات با نرم افزار زیبراش، باعث می شود تا بتوانید زیورآلات شیک و منحصر به فردی را برای مشتریان خود طراحی کنید.

سنگ لابرادوریت به عنوان سنگ تولد دی، می تواند باعث آماده شدن قلب انسان برای عشق شود. این سنگ هوشیاری شما را تقویت می کند و می تواند باعث افزایش اعتماد به نفستان شود. این سنگ در کنار داشتن زیبایی فوق العاده، می تواند باعث تقویت اراده نیز شود. با داشتن سنگ لابرادوریت می توانید باعث ایجاد تحول درونی در خودتان شوید.

سنگ-تولد-دی-گلد-آرتمیس

مالاکیت؛ سنگی زیبا برای دی ماهی ها

سنگ مالاکیت را می توان جزء سنگ های لوکس و لاکچری برای دی ماه ها شناخت. اگر به دنبال خرید سنگ تولد دی هستید تا آن را برای جواهرات خاص مورد استفاده قرار دهید، این سنگ گزینه خوبی برای شماست. این سنگ می تواند با خواص درمانی خودش، شما را شگفت زده کند. اگرچه هر یک از رنگ های سنگ مالاکیت تاثیر زیادی روی جسم و روح دارد. ولی معمولا برای بهره مندی از خواص درمانی، سنگ مالاکیت سبز را انتخاب می کنند.

پس اگر به دنبال خرید سنگ شانس ماه دی برای دی ماهی های عزیز هستید تا عشق و علاقه را در آن ها تقویت کنید، می توانید سنگ مالاکیت را انتخاب کنید. این سنگ انرژی منفی را از شما دور می کند و باعث بهبود زندگی شما با نگرش مثبت خواهد شد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد چند مورد از بهترین سنگ های تولد دی ماه صحبت کردیم. اگر برای شما مهم است که از سنگ تولد دی استفاده کنید، می توانید بر اساس سلیقه خودتان یکی از این سنگ ها را انتخاب کنید. سنگ عقیق و زمرد جزء سنگ های شناخته شده برای دی ماهی ها هستند، اما چند سنگ دیگر نیز وجود دارند که هم دارای خواص متنوعی هستند، هم بسیار پرکاربرد می باشند.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *