نرم افزار زیبراش در طراحی جواهرات

نرم-افزار-زیبراش-گلد-آرتمیس

طراحی جواهرات یکی از رشته های هنری برای خلق آثار هنری و زیباست که این روزها با دقت بسیار بیشتری انجام می شود. شاید در گذشته محدودیت زیادی برای طراحی انواع جواهرات مردانه و زنانه وجود داشت. اما این روزها به لطف وجود نرم افزار زیبراش می توان بهترین طرح ها را برای انواع زیورآلات گردن طراحی کرد. نرم افزار zbrush می تواند کاربردهای بسیار زیادی در این زمینه داشته باشد. فقط کافیست که به صورت حرفه ای با آموزش نرم افزار زیبراش آشنایی پیدا کنید و هر نوع قطعه طلایی را بر اساس سلیقه خودتان طراحی کنید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

نرم-افزار-زیبراش-گلد-آرتمیس

نرم افزار zbrush چیست و چه کاربردی در طراحی جواهرات دارد؟

طراحی جواهرات یکی از روش های ساخت جواهرات با طرح خاص و ویژه است. با توجه به اینکه بسیاری از مردم نیاز به استفاده از جواهرات لوکس و خاص دارند، طراحی جواهرات به صورت لوکس می تواند مزایای زیادی را داشته باشد. اما بسیاری از نرم افزارهای قدیمی که برای طراحی مورد استفاده قرار می گرفتند، عملکرد مناسبی نداشتند و محدودیت های زیادی را ایجاد می کنند.

نرم افزار zbrush یک نرم افزار تخصصی برای طراحی انواع جواهرات است. این نرم افزار دیگر دارای محدودیت های نرم افزارهای قدیمی نبوده و به راحتی برای طراحی انواع بدلیجات، جواهرات و زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد. با طراحی با زیبراش brush z، می توان طرح های خاص و زیبا را برای هر یک از جواهرات لوکس ایجاد کرد. در نهایت با انواع طلای آب شده و طرح مورد نظر، می توان زیورآلات و جواهرات طلا را ساخت و مورد استفاده قرار داد.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

مزایای استفاده از نرم افزار زیبراش

نرم افزار زیبراش یک نرم افزار تخصصی برای طراحی انواع جواهرات مردانه و زنانه است. هیچ محدودیتی برای استفاده از این نرم افزار جهت طراحی وجود ندارد. حتی بسیاری از مردم از این نرم افزار برای طراحی اشیاء دیگری به صورت سه بعدی استفاده می کنند. اما شاید برای افرادی که قصد طراحی با نرم افزار زیبراش را دارند این سوال مطرح شود که این نرم افزار دارای چه خصوصیاتی است و چرا باید آن را جایگزین نرم افزارهای دیگر کنیم. استفاده از نرم افزار زیبراش برای طراحی جواهرات می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد.

طراحی انواع جواهرات به صورت سه بعدی

با نرم افزار زیبراش می توان انواع جواهرات را به صورت سه بعدی طراحی کرد. این یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود. چرا که عملا طراحی دو بعدی جواهرات نمی تواند برای افرادی که قصد سفارش انواع جواهرات و زیورآلات دارند، اصولی باشد. اما با طراحی سه بعدی می توان انواع جواهرات را بر اساس نظر مشتری طراحی کرد و به او تحویل داد.  

رابط کاربری بسیار آسان

نرم افزار زیبراش برای طراحی جواهرات بسیار ساده عمل می کند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است و می توان با شرکت در دوره آموزش نرم افزار زیبراش، به راحتی از این نرم افزار برای طراحی انواع جواهرات ساده و پیچیده استفاده کرد.

نرم-افزار-زیبراش-گلد-آرتمیس

امکان ایجاد تغییرات روی جواهرات طراحی شده

نرم افزار زیبراش می تواند برای ایجاد تغییرات روی جواهرات نیز مورد استفاده قرار گیرد. ممکن است جواهرات قبلی که طراحی کرده اید، نیاز به ایجاد تغییرات داشته باشند. ماژول های مختلف این نرم افزار امکان ایجاد تغییرات را به شما می دهند.

سرعت بالا و دارای انعطاف پذیری عالی

نرم افزار زیبراش می تواند با سرعت بسیار بالایی انواع جواهرات طلا و بدل را طراحی کند. این نرم افزار انعطاف پذیری خوبی دارد و امکان ایجاد تغییرات متنوع در طرح های ایجاد شده وجود دارد. همین موضوع سرعت کار را برای طراحی انواع زیورآلات مردانه و زنانه بالا می برد.

سیستم مورد نیاز برای نرم افزار زیبراش

در صورتی که قصد استفاده از نرم افزار zbrush برای طراحی جواهرات و زیورآلات را دارید، می بایست ابتدا یک نسخه از این نرم افزار را از سایت های معتبر دانلود نمایید و سپس مورد استفاده قرار دهید. سیستم مورد نیاز برای نرم افزار زیبراش، یا باید سیستم مک باشد و یا سیستم ویندوز 64 بیتی.

در صورتی که دارای سیستم های قدیمی با ویندوز 32 بیتی هستید، نمی توانید از نرم افزار زیبراش برای طراحی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این نرم افزار در جهان غیر رایگان است. اما برخی از سایت های اینترنتی آن را به صورت کرک شده به شما ارائه می کنند تا بتوانید به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده کنید.

در نهایت شما عزیزان می توانید برای استفاده از نرم افزار zbrush، در دوره های آموزش حضوری و یا آنلاین این نرم افزار شرکت کنید. در این صورت با خیالی راحت از این نرم افزار حرفه ای برای طراحی انواع جواهرات استفاده خواهید کرد. از جهت دیگر هیچ محدودیتی برای دریافت سفارش از سوی مشتری برای شما وجود نخواهد داشت و می توانید با خیالی راحت، هر نوع سفارشی را از مشتری دریافت کنید.

نرم-افزار-زیبراش-گلد-آرتمیس

آیا امکان نصب این نرم افزار روی اندروید وجود دارد؟

در حال حاضر سازنده این برنامه اقدام به تولید brush z برای اندروید نکرده است. بنابراین افرادی که به هر دلیلی ترجیح می دهند مراحل طراحی جواهرات با نرم افزار زیبراش را با گوشی تلفن همراه خود انجام دهند، باید فعلا برای دسترسی به نسخه اندروید صبور باشند. تنها نسخه ای که از این برنامه غیر رایگان در جهان وجود دارد، نسخه مک و ویندوز است که می توان بر اساس نیاز، هر کدام از این نرم افزارها را نصب کرد.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد طراحی جواهرات با نرم افزار زیبراش صحبت کردیم. این نرم افزار می تواند روی ویندوز و مک نصب شود و به راحتی برای طراحی مورد استفاده قرار گیرد. طراحی نهایی که با این برنامه انجام می شود، به صورت سه بعدی می باشد. به همین خاطر می توان آن را به مشتری نشان داد و در نهایت پس از دریافت تاییدیه از او، مراحل ساخت جواهرات را انجام داد. در نظر داشته باشید که در حال حاضر امکان نصب این برنامه روی گوشی های هوشمند وجود ندارد. به همین خاطر، لپ تاپ های خودتان را برای استفاده از این نرم افزار آماده کنید و با خیالی راحت بهترین زیورآلات را طراحی کنید.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *