سنگ تولد ماه مرداد و ویژگی های آن

سنگ-تولد-مرداد-گلد-آرتمیس

معرفی سنگ های تولد برای متولدین مختلف هر ماه، مربوط به طالع شناسی می شود. اگرچه شاید برخی از مردم اعتقاد چندانی به انتخاب بهترین سنگ تولد مرداد یا هر سنگ تولد دیگری نداشته باشند؛ اما باز هم این سنگ ها در کنار مصارف درمانی طلا، خواص زیادی را به همراه دارند. به همین خاطر، می توان برای طراحی گردنبند طلا زنانه، انگشتر و یا دستبند طلا زنانه از این سنگ ها استفاده کرد. اگر دوست دارید با سنگ های مناسب متولدین مرداد ماه آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

سنگ-تولد-مرداد-گلد-آرتمیس

بهترین سنگ تولد مرداد؛ چه سنگی مناسب مرداد ماهی هاست؟

همانند هر یک از ماه های تولد، سنگ تولد مرداد نیز یک سنگ تولد یکتا و ثابت نیست. چندین سنگ برای متولدین مرداد ماه معرفی شده اند که ساختار خاص و خواص درمانی متفاوتی دارند. پس اگر به دنبال خرید سنگ شانس ماه مرداد هستید، با ما همراه باشید تا با بهترین سنگ تولد متولدین ماه مرداد آشنا شوید.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

پریدوت؛ سنگی خاص برای متولدین مرداد ماه

سنگ پریدوت یکی از سنگ های جذاب است که می توانیم آن را به عنوان بهترین سنگ تولد مرداد معرفی کنیم. رنگ سبز این سنگ زیبایی فوق العاده ای به آن داده است. به کار رفتن رگه های طلایی در این سنگ، باعث زیبایی فوق العاده آن شده است. این سنگ جذاب را می توانید برای حفظ آرامش و آسایش خودتان مورد استفاده قرار دهید. سنگ پریدوت یک سنگ فوق العاده برای متعادل کردن احساسات است.

این سنگ در درمان مشکلات گوارشی مانند یبوست، زخم معده و التهاب در روده گزینه بسیار خوبی است. برخی از افراد بر این عقیده هستند که برای رسیدن به خواص جادویی این سنگ تولد متولدین ماه مرداد، باید آن را به همراه طلا مورد استفاده قرار دهید. با این حال این به شما بستگی دارد که از نقره و یا طلا برای ساخت جواهرات زنانه و مردانه با این سنگ استفاده کنید.

سنگ-تولد-مرداد-گلد-آرتمیس

عقیق سیاه؛ بهترین سنگ تولد مرداد مردانه

عقیق یکی از سنگ های محبوب در میان خانم ها و آقایان است که از نظر ظاهری بسیار جذاب بوده و خواص فوق العاده ای نیز دارد. عقیق سنگ بهترین سنگ تولد مرداد مردانه است که می تواند تاثیر زیادی روی سلامت آقایان داشته باشد. این سنگ به دلیل داشتن رنگ تیره، برای طراحی دستبند چرم مردانه گزینه بسیار خوبی است. با این حال بسیاری از مردم این سنگ را در انگشتر به کار می برند.

سنگ عقیق سیاه می تواند برای تقویت ذهن و افزایش نیروی جنسی و فیزیکی آقایان گزینه بسیار خوبی محسوب شود. سنگ عقیق با نام سنگ سلیمانی نیز شناخته می شود و می تواند به درک شهودی شما کمک بهتری بکند. این سنگ به عنوان سنگ تولد متولدین ماه دی نیز شناخته می شود.

کوارتز؛ کریستالی شیک برای خانم ها

کریستال کوارتز یکی از بهترین سنگ های ماه تولد مرداد است. این سنگ نماد قدرت بوده و می تواند برای کنترل شرایط جسمی خانم ها گزینه بسیار خوبی محسوب شود. اگر دارای مدرک طراحی جواهرات هستید، می توانید از کوارتز برای طراحی زیورآلات خودتان استفاده کنید. این کریستال دارای جذابیت فوق العاده ای است که می تواند به راحتی تمیز شود. با این سنگ جذاب، قدرت بیشتری برای انجام کارها داشته باشید.

کریستال کوارتز یک سنگ شانس ماه مرداد است که می تواند باعث متعادل کردن غده های مغز و پاکسازی آن ها شود. این سنگ به عنوان سنگ تولد اسفند نیز شناخته می شود. این سنگ می تواند باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود. بنابراین، اگر به یک سنگ خاص برای رسیدن به حالت عرفانی و مدیتیشن نیاز دارید، می توانید سنگ کوارتز را انتخاب کنید.

سنگ-تولد-مرداد-گلد-آرتمیس

سنگ ساردونیکس؛ بهترین سنگ تولد مرداد زنانه

سنگ ساردونیکس یکی از سنگ های جذاب است که می توانیم آن را به عنوان بهترین سنگ تولد مرداد زنانه بشناسیم. این سنگ جذاب با ترکیبی از چند رنگ مختلف ساخته شده است که زیبایی فوق العاده ای را به زیورآلات شما می دهد. به کار رفتن رگه های سفید در ترکیب قهوه ای و نارنجی، زیبایی این سنگ را چندین برابر کرده است. به همین خاطر است که آن را به عنوان یکی از بهترین سنگ های تولد مرداد زنانه می شناسیم.

سنگ ساردونیکس می تواند اعتماد به نفس، شکوه و شجاعت را به صاحب خودش هدیه دهد.این سنگ تولد مرداد یک سنگ احساسی است که می تواند تاثیر زیادی روی درک احساسات داشته باشد. با داشتن این سنگ در یک گردنبند طلا زنانه، می توانید قدرت تمرکز خودتان را افزایش دهید.

سنگ تورمالین؛ سنگ شانس ماه مرداد

سنگ تورمالین یکی از زیباترین سنگ های سبزی است که احتمالا تا به حال آن را مشاهده کرده اید. این سنگ با رنگ سبز خودش، می تواند به شما احساس آرامش فوق العاده ای بدهد. با این سنگ تولد مرداد، می توانید سیستم عصبی خودتان را متعادل کنید و ذهنی آرام داشته باشید.این سنگ نیروبخش و انرژی دهنده است و می تواند به شما برای افزایش قدرت جوانی کمک کند.

سنگ تورمالین سبز شما را به سمت و سوی تغییر سوق می دهد. با این سنگ جذاب می توانید ادراکات و تصورات کهنه را از خودتان دور کنید و به سمت آگاهی بروید. شاید جالب باشد که بدانید این سنگ می تواند برای درمان بیماری های قلبی، فشار خون و یا آسم مورد استفاده قرار گیرد.

سخن پایانی

انتخاب بهترین سنگ تولد متولدین ماه مرداد به آن ها کمک می کند تا ذهن خودشان را آرام و متعادل کنند. در این مقاله به چند مورد از بهترین سنگ های تولد مرداد اشاره کردیم. اگر شما هم در این ماه متولد شده اید، بهتر است برای آرام سازی ذهن خودتان بهترین سنگ را برای خود انتخاب کنید. در این صورت می توانید زیورآلات شیک و منحصر به فرد را با یک سنگ اختصاصی برای خودتان داشته باشید. سنگ های ماه تولد می توانند یکی از بهترین هدایا برای متولدین ماه های مختلف باشند. به خصوص اگر با ظاهر شیک بسته بندی و در یک جعبه خاص هدیه داده شوند.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *