معروفترین ساعت های طلا

معروفترین-ساعتهای-طلا-گلد-آرتمیس

همیشه قرار نیست که آقایان به دنبال خرید دستبند چرم طلا مردانه و خانم ها به دنبال خرید دستبند مهره ای طلا باشند. به هر حال انواع جواهرات قیمتی دیگری هم وجود دارند که با طلا ساخته شده اند. ساعت طلا یکی از انواع اکسسوری طلای مردانه و زنانه است که می توانید برای زیباتر کردن استایل خودتان از آن استفاده کنید. اگر به انواع ساعت های طلا علاقه مند هستید، احتمالا می خواهید بدانید که معروفترین ساعتهای طلا زنانه و مردانه موجود در جهان کدام ساعت ها هستند؟ با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با معروف ترین برندهای ساعت طلا آشنا شوید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

معروفترین-ساعتهای-طلا-گلد-آرتمیس

چه برندهایی ساعت طلا دارند؟

شاید برای شما هم این سوال مطرح شده است که چه برندهایی ساعت طلا دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برندهای محدودی در جهان وجود دارند که اقدام به تولید انواع ساعت طلا مردانه و زنانه می کنند که در این مقاله آن ها را به شما معرفی می کنیم. پس نباید انتظار داشته باشید که همه برندهای موجود در جهان، اقدام به تولید ساعت طلا کنند.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

معروفترین ساعتهای طلا در جهان

ساعت های طلایی می توانند زیبایی فوق العاده ای به استایل شما بدهند. البته قرار نیست هر ساعت طلایی از جنس طلا ساخته شده باشد. ولی باید بدانید که برخی از ساعتهای موجود در جهان که با رنگ طلایی طراحی شده اند، از جنس طلا هستند. با توجه به قیمتی بودن طلا، قیمت ساعتهای طلا در جهان نیز بسیار بالاست. در ادامه به معروفترین ساعتهای طلا در جهان اشاره می کنیم.

ساعت طلای رولکس

یکی از معروف ترین ساعتهای طلا در جهان که احتمالا تا به حال نام برند آن را شنیده اید، ساعت طلای رولکس است. ROLEX OYSTER PERPETUAL DATE 15037 نام این ساعت خاص و شیک بوده که می توانید آن را با قیمت بالا تهیه کنید. این ساعت جذاب با طراحی طلایی و کلاسیک خودش، می تواند همیشه بروز و کاربردی باشد.

ساعت طلای تودور

ساعت طلای تودور یکی از معروف ترین ساعتهای طلای موجود در بازار است. اگر به دنبال انواع اکسسوری مردانه طلا شیک و خاص هستید، می توانید این ساعت را انتخاب کنید. حتی برخی از سلبریتی ها نیز از داشتن این ساعت جذاب لذت می برند. این ساعت جذاب که با نام TUDOR GLAMOR AUTOMATIC شناخته می شود، دارای قطعه اتوماتیک از جنس طلا و فولاد است. ظاهر شیک و کیفیت بالای این ساعت، قطعا شما را برای چندین سال از خرید ساعت جدید بی نیاز خواهد کرد.

ساعت طلای الیزه

ساعت طلای الیزه یکی از خاص ترین و شیک ترین ساعت هایی است که می توانید با قیمت بالا آن را بخرید. ELYSEE SITHON AUTOMATIC نام این ساعت خاص است که دارای سیستم تمام اتوماتیک می باشد. این ساعت مچی با ظاهر مجلسی به شما ارائه می شود. پس خیالتان از بابت ظاهر و کیفیت آن راحت باشد.

معروفترین-ساعتهای-طلا-گلد-آرتمیس

ساعت طلای گوچی

نمی توان در مورد معروفترین ساعتهای طلا صحبت کرد و حرفی از ساعت طلای گوچی نزد. برند گوچی جزء برندهای مطرح در جهان است که به تولید ساعت های لوکس و منحصر به فرد معروف می باشد. ساعت GUCCI G-TIMELESS DIAL GOLD-TONE، یکی از خاص ترین ساعت های طلای گوچی است که با ظاهر خاص خودش می تواند شما را شگفت زده کند. این ساعت در گروه انواع ساعت طلای مردانه با ظاهری ظریف قرار می گیرد که هیچ چیز از ساعت های لاکچری جهانی کم ندارد.

ساعت طلای آدمارس پیجت

آدمارس پیجت یکی از برندهای ساعت طلای مردانه و زنانه است. ساعت طلای این برند که با نام AUDEMARS PIGUET در بازار شناخته می شود، دارای ظاهر فوق العاده شیکی است. این ساعت طلایی جزء ساعت های فوق العاده لوکس و گران قیمت است که کمتر سلبریتی آن را نادیده گرفته است.

ساعت طلای لانگنس

ساعت طلای لانگنس یکی از معروفترین ساعتهای طلای جهان است که به ظاهر کلاسیک و خاص خودش معروف است. این ساعت شیک و منحصر به فرد، می تواند با ظاهر کلاسیک خودش تا چندین سال برای شما کارایی داشته باشد. پس اگر به دنبال یک ساعت خاص با برند جهانی هستید، می توانید ساعت LONGINES LA GRANDE CLASSIQUE را انتخاب کنید.

ساعت مچی تامی هیلفیگر

TOMMY HILFIGER LUKE یکی از خاص ترین ساعت های مچی تامی هیلفیگر است. این ساعت مچی مانند ساعت های مچی دیگر این برند دارای استایل کلاسیک است. روکش طلا و خاص این ساعت باعث شده تا این ساعت را جزء ساعت های لوکس طلایی بدانیم.

ساعت طلای کارتیه

جواهرات کارتیر را می توان از نظر تجاری بسیار موفق دانست. ساعت طلای کارتیه  CARTIER TANK یکی از خاص ترین ساعت های طلای جهانی است. اگر به انواع ساعت طلای مردانه علاقه مند هستید، می توانید این ساعت را انتخاب کنید که هم از لحاظ زیبایی فوق العاده است، هم دانش فنی خاصی برای ساخت آن به کار رفته است. ساعت طلای کارتیه دارای طرح های پیچیده و خاصی است که در کمتر ساعتی می توانیم آن را مشاهده کنیم.

معروفترین-ساعتهای-طلا-گلد-آرتمیس

معروف ترین ساعتهای طلا ارزش خرید دارند؟

می دانیم که بسیاری از شما آرزوی خرید ساعت های ساخته شده از طلا را دارید؛ اما باید بدانید که قیمت معروف ترین ساعتهای طلا در جهان بسیار بالاست. به طوری که بیشتر سلبریتی ها در جهان متقاضی استفاده از این ساعت ها هستند. اگر افراد بودجه کافی برای خرید این ساعت های لوکس و خاص داشته باشند، خرید این ساعت ها ارزش بسیار زیادی دارد. به خصوص اگر از برندهای معروف جهانی اقدام به خرید ساعت های طلا کنید.

البته ناگفته نماند که ساعتهای بسیار زیادی دیگری وجود دارند که از جنس طلا نیستند، ولی با قیمت بالایی نیز به فروش می روند. بنابراین، نباید تصور کنید که معروف ترین ساعتهای طلا در جهان، گران ترین مدل های ساعت هستند.

نتیجه گیری

در این مقاله به چند مورد از معروف ترین ساعتهای طلا در جهان اشاره کردیم که هر کدام به عنوان انواع جواهرات طلا مردانه، خصوصیات خاص خودشان را دارند. این ساعت ها با ظاهر لوکس و منحصر به فرد خودشان، می توانند برای آقایان و خانم های خوش سلیقه گزینه خوبی باشند. البته قیمت انواع ساعت طلا آنقدر بالاست که هر کسی از پس خرید آن ها بر نمی آید. ولی بدیهی است که ارزش خرید این ساعت ها بسیار بالاست و بعدا می توان آن ها را فروخت.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *