انگشتر سولیتر یا انگشتر نامزدی چیست؟

انگشتر-سولیتر-یا-نامزدی-گلد-آرتمیس

یکی از رسم و رسومات قدیمی که در ایران وجود داشته است، دادن انگشتر نامزدی به دختر است. اگرچه از گذشته تا به امروز هنوز هم این رسم پابرجاست، اما قطعا نوع انگشتر نامزدی که امروز به عروس خانم ها می دهند متفاوت از انگشترهای نامزدی است که در گذشته به خانم ها می دادند. انگشتر سولیتر یا نامزدی یکی از انواع انگشترهای نامزدی است که می توانید در کنار دستبند طلا زنانه به خانم ها هدیه دهید. اگر می خواهید بیشتر با انگشتر سولیتر یا نامزدی و انواع آن آشنا شوید، با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

انگشتر-سولیتر-یا-نامزدی-گلد-آرتمیس

انگشتر سولیتر چیست؟

به طور کلی، به دلیل اینکه در لغت سولیتر به معنای منفرد است، به هر نوع زیورآلاتی مانند گردنبند طلا زنانه که دارای یک نگین تک و منفرد باشند، سولیتر می گویند. همانطور که مشخص است، انگشتر سولیتر انگشتری است که با یک نگین تک و منفرد طراحی شده است. این نگین ها می توانند از هر جنس و رنگی باشند. برخی از نگین ها به صورت دایره، برخی دیگر به شکل یک ستاره و برخی دیگر مانند یک قلب خاص هستند. مهم این است که با رعایت نکات نگهداری از طلا، از این انگشتر مراقبت کنید. مطمئن باشید که تا مدت ها از نگاه کردن به این انگشتر لذت خواهید برد.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

چرا به انواع انگشتر سولیتر، انگشتر نامزدی می گویند؟

انگشتر سولیتر نام دیگر انگشتر نامزدی است که تعداد کمی از مردم آن را شنیده اند. در کشورهای غربی دادن یک انگشتر به فرد مورد علاقه، نشان دهنده عشق و علاقه است. به خصوص اگر یک نگین روی انگشتر نامزدی باشد. در واقع وجود یک نگین تنها در انگشتر سولیتر یا نامزدی، نشان دهنده عشق و علاقه خاصی است. در کشور ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای غربی، دادن انگشتر سولیتر یا نامزدی بسیار باب شده است.

یکی از مزایای انگشتر سولیتر یا نامزدی این است که می تواند با هر سلیقه خانم ها همخوانی داشته باشد. بنابراین، آقایانی که با سلیقه خانم ها آشنایی ندارند، می توانند از انواع انگشتر سولیتر برای نشان دادن عشق و علاقه استفاده کنند. مطمئنا این انگشتر لوکس، می تواند یکی از خاطره انگیزترین هدیه ها به همسر یا نامزد شما باشد.

انگشتر-سولیتر-یا-نامزدی-گلد-آرتمیس

نکات مهم برای خرید انگشتر سولیتر یا نامزدی

اگر به دنبال خرید انگشتر سولیتر یا نامزدی هستید، باید ابتدا بودجه خودتان را تعیین کنید. در حال حاضر، امکان خرید انواع انگشتر سولیتر و نامزدی با طلا و یا نقره وجود دارد. البته که ارزش طلا بسیار بالاتر است و خرید آن نیز بهتر! ولی اگر بودجه کافی برای خرید انگشتر سولیتر یا نامزدی طلا ندارید، می توانید به فکر خرید انگشتر نقره باشید. البته خود انگشتر سولیتر یا نامزدی طلا سفید هم دارای تنوع زیادی است که می توانید بر اساس بودجه خودتان، یکی از آن ها را انتخاب کنید. در ادامه به چند نکته مهم برای خرید انگشتر سولیتر یا نامزدی اشاره می کنیم.

نوع نگین روی انگشتر سولیتر یا نامزدی تاثیر زیادی روی قیمت آن دارد. اگر بودجه کافی برای خرید انگشتر سولیتر با نگین برلیان یا الماس را دارید، این انگشتر را به شما توصیه می کنیم. در غیر این صورت می توانید انگشترهایی با نگین ارزان تر مثل یاقوت سرخ یا آمیتیس را انتخاب کنید.

ابعاد نگین روی انواع انگشتر نامزدی بر روی قیمت آن بسیار موثر است. هر چقدر ابعاد نگین بزرگ‎تر باشد، قیمت انگشتر سولیتر نیز افزایش پیدا می کند. شما می توانید با انتخاب انگشترهایی با ابعاد نگین کوچک تر، هزینه خودتان را برای خرید انگشتر نامزدی کاهش دهید.

سنگین بودن انگشتر سولیتر یا نامزدی می تواند روی قیمت آن بسیار موثر باشد. می توانید انگشترهای سولیتر ظریف که وزن سبک تری دارند را برای خرید انتخاب کنید تا هزینه های شما کاهش پیدا کنند.

خرید انواع انگشتر سولیتر برای مراسم نامزدی

اگر به دنبال خرید یک انگشتر نامزدی شیک و منحصر به فرد هستید، می توانید انگشتر سولیتر تک نگین را انتخاب کنید. این انگشترها می توانند با ظاهر شیک و منحصر به فرد و وجود یک نگین، نشان دهنده عشق شما به طرف مقابل باشند. از طرفی وجود نگین در انگشتر سولیتر زیبایی آن را چندین برابر کرده است. اگر می خواهید نامزد خود را خوشحال کنید یا با یک انگشتر خواستگاری کنید، می توانید انگشتر سولیتر را انتخاب کنید. فقط کافیست که یک جعبه شیک و خاص را برای این انگشتر انتخاب کنید تا شاهد زیبایی فوق العاده آن باشید.

انگشتر-سولیتر-یا-نامزدی-گلد-آرتمیس

آیا انگشتر سولیتر به تنهایی برای نامزدی کافیست؟

ظریف بودن انگشتر سولیتر یا انگشتر نامزدی باعث شده تا برخی از افراد تصور کنند این انگشتر گزینه خوبی برای مراسم نامزدی نیست. ولی واقعیت این است که بسیاری از زوج های خارجی انواع انگشتر سولیتر را برای مراسم نامزدی انتخاب می کنند و از این بابت نیز بسیار خوشحال هستند. پس نگران نباشید و انگشتر سولیتر را انتخاب کنید.

اما اگر به هر دلیلی دوست دارید که یک هدیه ارزشمندتر به فرد مقابل خودتان بدهید، می توانید در کنار انگشتر سولیتر یک رینگ ساده نیز تهیه کنید. رینگ های ساده ظاهر فوق العاده ای به انگشترهای سولیتر می دهند و می توانند باعث زیباتر نشان دادن آن ها شوند. رینگ های ساده باید همرنگ با انگشتر سولیتر خریداری شوند تا یکنواختی خاصی داشته باشند.

در نهایت می توانید انواع انگشتر سولیتر را با رینگ خریداری شده، در جعبه دلخواه قرار دهید و آن ها را به نامزدتان تقدیم کنید. جعبه های لوکس با جنس چرم یا جیر می توانند بهترین گزینه برای هدیه به خانم ها باشند. سعی کنید که جعبه هایی را برای این کار انتخاب کنید که انگشتر در وسط آن ها و نگین آن رو به بالا قرار می گیرد.

سخن پایانی

در این مقاله انگشتر سولیتر یا انگشتر نامزدی جدید و مدرن را به شما معرفی کردیم. شما می توانید این انگشتر را با طلای سفید یا زرد بخرید. البته برخی از مدل های این انگشتر با طلای رزگلد طراحی شده اند که بسیار خاص هستند. با این حال اکثر مدل های انگشتر سولیتر با یک نگین خاص و پایه طلای سفید طراحی شده اند. پس سعی کنید که شما هم از این اصول پیروی کنید تا از هدیه دادن یک انگشتر نامزدی به نامزد خودتان، خوشحال شوید.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *