سنگ تولد ماه تیر و ویژگی های آن

سنگ-تولد-تیر-گلد-آرتمیس

متولدین تیرماه افرادی خوشرو و خوش برخورد هستند که با ارتباط گرفتن با آن ها احساس خوبی به شما دست می دهد. زنان متولد تیرماه همواره به دیگران عشق می ورزند و احساس فداکاری زیادی برای افرادی که دوستشان دارند، خواهند داشت. آقایان تیرماهی نیز کمی جدی و عاشق بچه ها هستند که می توانند ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنند. خصوصیات متولدین تیرماهی بر اساس جنسیت و شرایط هر کدام از آن ها متفاوت است. اما موضوعی که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم، سنگ تولد تیر است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که سنگ شانس ماه تیر می تواند به بهبود روابط تیر ماهی ها کمک کند و آن ها را به موفقیت برساند. اما آیا می دانید که چه سنگ هایی برای متولدین ماه تیر مناسب می باشند؟ در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد سنگ تولد متولدین ماه تیر که می توانند برای طراحی جواهرات استفاده شوند، صحبت کنیم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

سنگ-تولد-تیر-گلد-آرتمیس

بهترین سنگ تولد تیر ماهی ها

اگر یک تیر ماهی خوشرو و خوش برخورد هستید و می خواهید انرژی درونی خودتان را تقویت کنید، باید به دنبال خرید سنگ تولد تیر باشید. تنوع در سنگ های تولد تیر ماهی ها بسیار زیاد است. پس فکر نکنید که می توانید با یک سنگ شانس ماه تیر، خودتان را موفق کنید. در ادامه مقاله به چند نمونه از بهترین سنگ های متولدین تیر اشاره می کنیم که قطعا روی روحیه و شانس شما موثر هستند.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

یاقوت قرمز؛ بهترین سنگ تولد تیر

روبی یا یاقوت قرمز یکی از جذاب ترین سنگ های متولدین تیر ماه است. اگر به دنبال بهترین سنگ تولد تیر برای طراحی گردنبند طلا زنانه هستید، می توانید این سنگ جذاب را انتخاب کنید. این سنگ به اعتقاد بسیاری از مردم باستان، می تواند یک سنگ بخت گشا باشد. به همین خاطر معمولا این سنگ برای ساخت انواع جواهرات طلای افراد سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفت.

طبق اعتقاد بسیاری از مردم سنگ یاقوت سرخ می تواند یک سنگ سم زدا محسوب شود. به همین خاطر، برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های مختلف، می توان این سنگ جذاب را مورد استفاده قرار داد. این سنگ برای درمان تب، بیماری های عفونی و حذف سموم مختلف از کل بدن کاربرد دارد. بنابراین، اگر به دنبال یک سنگ تولد تیر هستید که بتواند شما را از شر بیماری های جسمی و روحی رها کند، می توانید این سنگ را انتخاب کنید. یاقوت قرمز شما را از خستگی جدا می کنند و به شما قدرت تازه ای می بخشند.

عقیق سرخ؛ بهترین سنگ تولد تیر مردانه

یاقوت قرمز را می توان بهترین سنگ تولد تیر زنانه شناخت که در بسیاری از جواهرات لوکس زنانه مانند دستبند طلا زنانه به کار می رود. اما عقیق سرخ از جمله سنگ هایی است که می توان برای آقایان خریداری کرد. بنابراین، اگر به دنبال خرید بهترین سنگ تولد تیر مردانه هستید، می توانید سنگ عقیق سرخ را انتخاب کنید.

این سنگ می تواند باعث ایجاد تحول در فرد شود و تفکر مثبت را به همراه داشته باشد. سنگ عقیق سرخ به بهترین سنگ شانس ماه تیر معروف است. چرا که می تواند باعث موفقیت شود و افراد را به اهدافشان نزدیک و نزدیک تر نماید. با این سنگ جذاب می توانید بر اعتیاد، وسواس فکری و رفتاری غلبه کنید و یک زندگی آرامی داشته باشید.

سنگ عقیق سرخ یک سنگ ضد افسردگی است که شما را از شر ناراحتی ها دور می کند. این سنگ تولد تیر می تواند باعث تقویت رگ های خونی و قلب موثر باشد. این سنگ برای افرادی که قصد ترک سیگار را دارند، گزینه بسیار خوبی است. چون کم کم می تواند احساس اعتیاد را در افراد از بین ببرد.

سنگ-تولد-تیر-گلد-آرتمیس

سنگ زمرد؛ سنگی خاص برای متولدین تیر

سنگ زمرد با رنگ سبز خودش می تواند از همان ابتدا که به آن نگاه می کنید، باعث شادی و ایجاد لذت در شما شود. سنگ زمرد، بهترین سنگ تولد تیر است که نقش موثری در حفظ سلامت عمومی جسمی و روحی شما دارد. با این سنگ می توانید حافظه خود را تقویت کنید و هوش بالاتر و بهتری داشته باشید.

سنگ زمرد به شما برای درمان بیماری های عفونی و سینوسی کمک می کند. پس می توانید در روزهای سرد سال این سنگ را به همراه داشته باشید تا سلامت جسمانی خودتان را تقویت کنید. این سنگ تاثیر زیادی روی بهبود بینایی شما دارد و دلیل آن نیز رنگ سبز فوق العاده جذاب این سنگ می باشد.

اگر به دنبال خرید یک سنگ خاص برای انواع زیورآلات گلو هستید، می توانید سنگ زمرد را انتخاب کنید. این سنگ جذاب، سنگ شانس ماه تیر است و می تواند از هر نظر برای حفظ سلامت عمومی بدن موثر باشد. با این سنگ جذاب هم احساس بهتری خواهید داشت و هم عملکرد سیستم عصبی خودتان را تقویت می کنید.

سنگ-تولد-تیر-گلد-آرتمیس

سنگ مالاکیت؛ بهترین سنگ تولد متولدین ماه تیر

زیبایی مالاکیت یکی از مهم ترین ویژگی های آن محسوب می شود. به کار رفتن رگه های روشن و تیره سبز و سفید در این سنگ زیبایی آن را چندین برابر کرده است. شما می توانید سنگ مالاکیت را به عنوان سنگ تولد تیر مردانه و زنانه انتخاب کنید. چون این سنگ با ظاهر خاص خودش هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد.

مالاکیت یکی از مهم ترین سنگ های درمانی است که می تواند انرژی منفی را از شما دور کند. این سنگ کم کم احساسات سرکوب شده را بیرون می کشد و باعث می شود تا بتوانید راحت تر احساسات خودتان را بروز دهید. با سنگ مالاکیت می توانید راحت تر به دیگران عشق بورزید. پس اگر به دنبال خرید یک سنگ جذاب هستید تا آن را به همسر تیر ماهی خودتان هدیه دهید، این سنگ گزینه بسیار خوبی برای شماست.

سخن پایانی

انتخاب بهترین سنگ تولد تیر به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های این سنگ ها و خواص درمانی آن ها بهره مند شوید. اگرچه بسیاری از افراد روبی یا یاقوت سرخ را بهترین سنگ تولد متولدین ماه تیر می شناسند، اما سنگ های دیگر هم می توانند گزینه خوبی برای تیر ماهی های عزیز محسوب شوند.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *