معروفترین برند های جواهرات

معروفترین-برند-های-جواهرات-گلد-آرتمیس

معروفترین برند های جواهرات در دنیا را نمی‎توان در تعداد یا کیفیت به چند برند انگشت‌ شمار محدود کرد. به دلیل اینکه اکثر کشورهای دنیا به ویژه کشور آمریکا و قاره اروپا در صنعت طلا و جواهرات زبانزد و فعال هستند. زیرا یک صنعت بسیار سودآور است. امروزه طلا و جواهرات علاوه بر طرفداران خاص خود، در صنعت مد و فشن نیز جایگاه ویژه‎ای را به خود اختصاص داده‎اند. برندهای معروف، برای طراحی جواهرات خود از سنگ‎های قیمتی و کمیاب استفاده می‎کنند. جواهرات و نوع طراحی آن یک بخش مهم از شخصیت افراد است. هیچ چیز در دنیا‎ به پای تماشا و داشتن جواهری که در نهایت ظرافت، دقت و پیچیدگی با سنگ های قیمتی تزیین شده باشد نمی‎رسد.

هر فردی دوست دارد یک قطعه جواهر از معروفترین برند های طلا را داشته باشد. در ادامه با چند برند مشهور جهان آشنا می شویم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

تیفانی (Tiffany & CO)، یکی از معروفترین برند های جواهر دنیا

«تیفانی» یکی از معروفترین برند های جواهرات است که نزدیک 150 سال قدمت دارد و با عنوان «پادشاه الماس» شناخته می‎شود. در سال 1837 در نیویورک توسط «لوئیس تیفانی» و «جان بی یانگ» تاسیس شد. تیفانی علاوه بر جواهرات در زمینه عطر، نقره‎جات و… نیز فعال است. تم جواهرات تیفانی، از طرح‎های کلاسیک تا مدرن را شامل می شود.

برند تیفانی همیشه یک برند متفاوت، جذاب، درخشان‎ است که جزو معروفترین برند های طلا شناخته شده است. از الماس و سنگ های قیمتی در اکثر تولیدات خود استفاده می‎کند. طرح قلب و تم‎های متنوع کلید جواهرنشان، از مشهورترین و زیباترین تولیدات این برند هستند. در بسیاری شهرهای دنیا مانند کند توکیو و لندن شعبه دارد. بسیاری از افراد مشهور دنیا و سلبریتی ها در سراسر دنیا، به عنوان سفیران برند تیفانی، به آن وفادار هستند.

معروفترین-برند-های-جواهرات-گلد-آرتمیس

کارتیه (Cartier)، یکی از معروفترین برند های جواهرات در فرانسه

افسانه حقیقی «کارتیه» یکی از معروفترین برند های جواهرات در سال 1847 از فرانسه آغاز شد. برند جواهرات کارتیه توسط «لوئیس کارتیه» تاسیس شد که همواره تحصین پادشاهان و خاندان سلطنتی را به همراه داشت. برای ساخت جواهرات خود، از طلای سفید (پلاتین) طلای زرد و رزگلد استفاده می‎کند. شهرت سنجاق سینه (در گذشته)، انگشترهای بینظیر و گردنبندهای طلای زنانه این برند، نیازی به تعریف و تمجید ندارند.

این برند از ایده‎های کلاسیک تا تم‎های روز دنیا برای ساخت جواهرات استفاده می‎کند. طرح پلنگ، طرح‎های چند لایه انگشتر، گردنبندهای جواهرنشان، دستبند طلای زنانه طرح Cartier Love جزو طرح‎های معروف این برند هستند. یکی از کالکشن‎های جدید این برند «حس ششم» نام دارد (دارای 7 گردنبند و حلقه). کالکشن‎های دیگر شامل:

معروفترین-برند-های-جواهرات-گلد-آرتمیس

هری وینستون (Harry Winston)، جزو معروفترین برند های جواهرات

یکی از معروفترین برند های جواهرات متعلق به آمریکا، برند «هری وینستون» نام دارد. این برند توسط هری وینستون در سال 1920 تاسیس شد. ابتدا به جمع آوری سنگ‎ها و مرواریدهای قیمتی پرداخت. سپس از سال 1930 اقدام به ساخت طلا و جواهرات کرد. جواهرات این برند قیمت‌های بسیار بالایی دارند، بنابراین هر کسی قادر به خرید این جواهرات نیست. این برند طی چند سال گذشته جواهرات خود را به افراد مشهور کرایه می ‎دهد.

طراحان جواهرات هری وینستون، اساتید بزرگ و متخصص در این زمینه هستند. ویژگی اصلی این برند ظرافت، کیفیت، دقت و زیبایی چشم نواز محصولات است. در ساخت جواهراتشان از الماس و سنگ‎های گرانبها مانند روبی یا یاقوت قرمز و زمرد استفاده می‎کنند. این سنگ‎های گرانبها عبارتند از:

معروفترین انگشترها و گردنبندهای طلای زنانه که با سنگ‎های فول قیمتی شناخته می‎شوند عبارتند از:

معروفترین-برند-های-جواهرات-گلد-آرتمیس

بولگاری (Bvlgari)، یکی از معروفترین برند های طلا ایتالیایی

نام کشور ایتالیا نیز در بین معروفترین برند های جواهرات دیده می‎شود. برند «بولگاری» جواهر درخشان ایتالیاست که در سال 1884 توسط فردی با اصالت یونانی به نام «سوتیریو بولگاری» تاسیس شد. این برند انواع زیورآلات طلا و جواهرنشان را طراحی کرده و می‎سازد. انواع دستبند چرم طلا مردانه، دستبند طلا زنانه، دستبند مهره‎ ای طلا و گردنبند طلا زنانه را می توان نام برد. انواع زیور آلات گلو و انواع زیورآلات گوش را نیز شامل می شود.

طراحی جواهرات این برند بسیار باشکوه، درخشان و نفس‎گیر هستند که چشم هر بیننده‎ای را می‎توانند ساعت‎ها به خود خیره کنند. از سنگ‎های قیمتی رنگارنگ در انواع جواهرات استفاده می‌کنند. این برند از نقوش اصیل، حجم‎های عجیب نوآورانه، مدرن و ساده استفاده می‎کند که بسیار شگفت انگیز هستند. تلفیقی از سنت و اصالت نقوش رومی، فرانسوی و… را در کنار ایده‎های مدرن و زیبا، با الگوی ساده مشاهده می‎کنید. اگر سبک های معاصر را دوست دارید برند بولگاری را به شما معرفی می‎کنیم. کلکسیون جواهرات آن شامل:

این برند در زمینه تولید عطر، کیف و ساعت‎های زنانه و مردانه نیز شهرت دارد.

پوملاتو (Pomellato): یکی از جوان ترین برندها با شهرت جهانی

یکی از جوانترین و معروفترین برند های جواهرات که به سرعت جایگاه خود را در قاره اروپا به دست آورد «پوملاتو» نام دارد. این برند جزو 5 برند برتر، در قاره سبز شناخته می‎شود.

این برند در سال 1967 تاسیس شد، اما اکنون دارای 20 نمایندگی در سراسر جهان از جمله دبی و بیروت است. ویژگی اصلی جواهرات این برند، تم گرد و صاف با تراشی ملایم است که بسیار منحصر به فرد هستند. در عین حال، طراحی ساده و رویایی دارند. ترکیب سنگ‎های رنگی و زیبا، بیانگر سبک اصیل پوملاتو است. طراحی‌ها به سبک کلاسیک نیستند، بلکه در سبک مدرن و معاصر جای دارند که تمام سلیقه‎ها را به سمت خود جذب می‎کنند. به عبارت دیگر محدود به زمان و مکان خاصی نیستند. در هر مراسم و مجلسی می‎توان با جواهرات پوملاتو گردن، دست و انگشتان را زینت داد. کلکسیون‎های این برند عبارتند از:

شوپارد (Chopard): یک برند مطرح از کشور سوئیس

یکی از معروفترین برند های جواهرات متعلق به کشور سوئیس است که «شوپارد» نام دارد. در سال 1860 توسط «لویی اولیس شوپارد» تاسیس شد که با تولید ساعت مچی کار خود را آغاز کرد. این برند علاوه بر جواهرات، در زمینه تولید ساعت نیز جزو برندهای مطرح جهان محسوب می‌شود. کلکسیون های این برند بسیار متنوع است، شامل:

میکی موتو (Mikimoto)، یکی از معروفترین برند های جواهرات آسیایی

آسیایی‎ها نیز در زمینه ساخت بهترین جواهرات با طرح های بسیار ناب و پرطرفدار، حرفی برای گفتن دارند. یکی از معروفترین برند های جواهرات، برند «میکی موتو» نام دارد که متعلق به کشور ژاپن است. شهرت این برند به دلیل مرواریدهایی است در ساخت جواهراتش استفاده می‎کند. این برند توسط یک طراح ژاپنی به نام «میکی موتو کوکیچی» در سال 1899 تاسیس شد. این فرد برای طراحی جواهرات، از مرواریدهای پرورشی خودش استفاده می‎کرد. اکنون شعبه‌هایی در کشور چین، فرانسه، نیویورک و هند دارد.

معروفترین-برند-های-جواهرات-گلد-آرتمیس

معروفترین برند های جواهر دنیا

مسلما معرفی معروفترین برند های جواهرات به اسامی ذکر شده خلاصه نمی‌شود. برندهای مطرح دیگری نیز وجود دارند که در زمره برترین‎ها در دنیا هستند، مانند:

معروفترین-برند-های-جواهرات-گلد-آرتمیس
gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *