سنگ تولد ماه شهریور و ویژگی های آن

سنگ-تولد-شهریور-گلد-آرتمیس

ماه شهریور، آخرین ماه فصل تابستان است که مانند هر یک از ماه های سال دارای سنگ خاصی می باشد. سنگ تولد شهریور بر اساس طالع بینی انتخاب می شود و می تواند برای خانم ها و آقایان متولد شهریور، به عنوان سنگ شانس ماه شهریور شناخته شود. اگر به دنبال خرید دستبند طلا زنانه با یک سنگ خاص برای شهریورماهی های عزیز هستید، می توانید سنگ تولد متولدین ماه شهریور را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا با بهترین سنگ ها برای متولدین شهریور آشنا شوید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

سنگ-تولد-شهریور-گلد-آرتمیس

بهترین سنگ تولد شهریور؛ سنگ شانس ماه شهریور کدام است؟

بر اساس طالع بینی، شهریورماهی های عزیز دارای یک سری سنگ های خاصی هستند که می توانند ویژگی های آن را متعادل کنند. بهترین سنگ تولد شهریور، یک سنگ یکتا نیست. بلکه سنگ های متعددی به عنوان سنگ شانس ماه شهریور شناخته می شوند که می توانید از آن ها استفاده کنید. در ادامه به برخی از انواع سنگ های متولدین شهریورماه اشاره می کنیم که هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاص خودشان را دارند.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

یاقوت کبود؛ بهترین سنگ تولد شهریور

یاقوت کبود یکی از خاص ترین یاقوت هایی است که می توانید آن را با قیمت ارزان تری نسبت به روبی یا یاقوت سرخ بخرید. استفاده از یاقوت کبود می تواند باعث کاهش استرس، اضطراب و دوری از افکار ناراحت کننده باشد. این یاقوت جذاب با رنگ های خاص مانند بنفش ساخته می شود و می تواند برای استفاده در زیورآلات زنانه گزینه بسیار خوبی باشد.

یاقوت کبود باعث دوری بدن از رنج ها و ناراحتی ها می شود و مشکلات چشم را درمان می کند. یاقوت کبود نه تنها می تواند باعث افزایش راستگویی و وفاداری شود، بلکه می تواند باعث بخت گشایی نیز شود. انتخاب این سنگ تولد شهریور برای هدیه دادن به همسر و نامزد، مزایای زیادی را به همراه دارد که مهم ترین آن افزایش احساس مهر و علاقه در میان زوجین است. سنگ یاقوت کبود، سنگ تولد اردیبهشت نیز محسوب می شود.

کارنلین؛ سنگی خاص برای متولدین شهریور

کارنلین یکی از سنگ های خاص برای متولدین شهریور است که می تواند برای خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار گیرد. ظاهر این سنگ مانند عقیق قرمز می باشد. به همین خاطر، این سنگ را می توان به عنوان سنگ تولد شهریور مردانه شناخت که از کیفیت بالایی برخوردار است. کارنلین با ظاهر خاص و تراش های بی نظیری که دارد، می تواند برای انواع جواهرات طلا مورد استفاده قرار گیرد.

کارنلین یک سنگ شانس تولد شهریور است که می تواند باعث کاهش حسرت، نفرت و خشم در میان افراد شود. این سنگ باعث افسردگی، افزایش آرامش و ایجاد احساس خوب در میان افراد می شود. کارنلین شما را از چشم بد و چشم زخم دور نگه می دارد. این سنگ می تواند برای حذف افکار منفی از ذهن شما مورد استفاده قرار گیرد.

سنگ-تولد-شهریور-گلد-آرتمیس

عقیق خزه ای؛ زیباترین سنگ تولد شهریور

عقیق خزه ای که با نام سنگ شجر نیز شناخته می شود یکی از جذاب ترین سنگ های متولدین شهریور است. جذابیت این سنگ به کار رفتن خزه های فوق العاده زیبا در آن است. به طوری که وقتی به این سنگ نگاه می کنید، یک سری گیاهان با ظاهر خاص را در آن می بینید که می توانند برای ساخت دستبند مهره ای طلا زنانه گزینه بسیار خوبی محسوب شوند.

 این سنگ تولد شهریور نماد ثروت می باشد و می تواند برای افزایش طول عمر مورد استفاده قرار گیرد. پس می توان گفت که سنگ خزه ای، بهترین سنگ شانس ماه شهریور است. اگر یک فرد پرانرژی هستید و به دنبال یک سنگ خاص برای خودتان می باشید، سنگ عقیق خزه ای گزینه خوبی برای شماست. فقط کافیست که این سنگ جذاب را برای ساخت انواع زیورآلات گلو مورد استفاده قرار دهید.

سنگ سیترین؛ بهترین سنگ تولد شهریور زنانه

سنگ سیترین یکی از خاص ترین سنگ هایی است که می توانید از آن به عنوان سنگ تولد شهریور زنانه استفاده کنید. این سنگ دارای ظاهر خاص و بسیار شیکی است و می تواند برای روشن شدن افکار مورد استفاده قرار گیرد. به کار رفتن رنگ زرد، طلایی و یا زرد مایل به قهوه ای در این سنگ، زیبایی آن را چندین برابر کرده است. پس می توانید با خیالی راحت از این سنگ جذاب برای ساخت انواع زیورآلات شیک استفاده کنید.

سنگ سیترین می تواند به متولدین شهریور کمک کند تا احساس صلح و دانش بیشتری داشته باشد. رفع سموم از بدن از جمله خواص سنگ سیترین است. این سنگ جذاب می تواند باعث از بین ترس شود و احساس آرامش را به شما بازگرداند. با سنگ سیترین می توانید زندگی آرام تری و بهتری داشته باشید. پس این سنگ بهترین هدیه به شهریور ماهی های عزیز است.

سنگ-تولد-شهریور-گلد-آرتمیس

سنگ زیرکن؛ سنگی به آرامش آبی دریا

سنگ زیرکن یکی از سنگ های جذاب برای خانم ها و آقایان است. این سنگ تولد شهریور می تواند برای خانم های خوش سلیقه که به رنگ آبی علاقه مند هستند، گزینه بسیار خوبی محسوب شود. گفته می شود که این سنگ می تواند به ایجاد احساس آرامش در خانم هایی که به تازگی زایمان کرده اند، گزینه بسیار خوبی محسوب شود.

سنگ زیرکن برای افزایش انرژی در بدن موثر بوده و می تواند از نابینایی جلوگیری کند. با این سنگ جذاب تعادل در ذهن شهریور ماهی های عزیز به وجود می آید. قدرت ماورایی سنگ تولد شهریور، می تواند به درمان اختلالات عصبی در فرد شهریور ماهی کمک کند.

سخن پایانی

در این مقاله به چند مورد از بهترین سنگ های شانس ماه شهریور اشاره کردیم. اگر به دنبال خرید سنگ تولد متولدین ماه شهریور هستید، می توانید یکی از سنگ های ذکر شده را انتخاب کنید. سنگ تولد شهریور زنانه و مردانه تفاوت چندانی با هم ندارند. فقط شکل و نوع ساختار آن ها، این سنگ ها را به سنگ های مردانه و زنانه تبدیل کرده است. می توانید بهترین سنگ تولد شهریور را با قیمت مناسب بخرید و به شهریور ماهی های عزیز هدیه دهید. مطمئن باشید که آن ها از گرفتن چنین هدیه با ارزشی خوشحال می شوند.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *