سنگ تولد ماه فروردین و ویژگی های آن

سنگ-تولد-فروردین-گلد-آرتمیس

از قدیم تا به امروز برای هر یک از ماه های تولد ایرانیان، سنگ های مشخصی در نظر گرفته می شد. سنگ تولد فروردین نیز در گروه این سنگ ها قرار می گیرد که با ظاهر زیبای خودش، می تواند یک سنگ شانس برای متولدین فروردین باشد. سنگ شانس ماه فروردین یک سنگ خاص و یکتا نیست. می توان از سنگ های متفاوتی برای متولدین فروردین استفاده کرد که هر کدام خصوصیات خاص خودشان را دارند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با سنگ تولد فروردین و خصوصیات آن آشنا کنیم.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

سنگ-تولد-فروردین-گلد-آرتمیس

سنگ تولد فروردین چیست؟

مهم ترین و بهترین سنگ تولد فروردین که می توانید از فواید و زیبایی آن لذت ببرید، سنگ الماس است. الماس به دلیل درخشندگی و درجه سختی بسیار بالا محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم پیدا کرده است. الماس ها در دو نمونه بی رنگ و رنگی در جهان موجود هستند که هر کدام ظاهر فوق العاده ای دارند. با این حال بیشتر افراد سنگ الماس بی رنگ را به سنگ های الماس شفاف ترجیح می دهند.(مشهورترین الماس های دنیا)

این سنگ تولد فروردین می تواند باعث تقویت عشق و علاقه میان زوجین شود. همین موضوع باعث شده تا سنگ متولدین فروردین، یعنی الماس، در انگشترهای نامزدی مورد استفاده قرار گیرد. برلیان را می توان برای افزایش عزت نفس و هوش مورد استفاده قرار داد. این سنگ قدرت و اراده شما را تقویت می کند و به شما اجازه می دهد تا کارهای روزمره خودتان را بهتر انجام دهید.

برلیان شما را از افسردگی و اضطراب دور نگه می دارد. می توانید با این سنگ قیمتی احساس سرخوشی و خوشحالی بیشتری داشته باشید. با این سنگ جذاب می توانید قدرت و توانایی بدن خودتان را تقویت کنید. پس سنگ تولد فروردین برای خانم ها و آقایان گزینه خوبی است. فقط کافیست که این سنگ را در جواهرات مردانه و زنانه استفاده کنید و از فواید آن بهره مند شوید.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

آیا الماس تنها سنگ ماه فروردین است؟

شاید برای شما این سوال مطرح شود که الماس تنها سنگ متولدین ماه فروردین است؟ یا اینکه متولدین فروردین می توانند از سنگ های خاص دیگر نیز استفاده کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای ساخت انواع جواهرات برای متولدین ماه فروردین می توان از سنگ های مختلفی استفاده کرد. اما با ارزش ترین و زیباترین سنگی که برای متولدین ماه فروردین وجود دارد، سنگ الماس می باشد. از جمله دیگر انواع مدل های سنگ شانس ماه فروردین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سنگ جاسپر

یکی از سنگ های جذاب برای ماه فروردین، سنگ جاسپر است. سنگ جاسپر دارای مقداری آهن بوده و در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی در جهان موجود است. این سنگ زیبا را می توان با طرح های خاص و رنگ های زیبا برای ساخت و طراحی جواهرات با طلای آب شده مورد استفاده قرار داد.

سنگ-تولد-فروردین-گلد-آرتمیس

سنگ توپاز

سنگ توپاز را می توان یکی از خاص ترین سنگ های جهان دانست. این سنگ که بیشتر در طیف رنگی قهوه ای و طلایی دیده می شود، می تواند ظاهر فوق العاده ای داشته باشد. سنگ توپاز بسیار مقاوم است و با درخشندگی خاص خودش، زیبایی فوق العاده ای به جواهرات می دهد.

آکوامارین

آکوامارین یکی از زیباترین سنگ های تولد ماه فروردین است. این سنگ جذاب با رنگ آبی طراحی شده است و می تواند آرامش فوق العاده ای به شما بدهد. درجه سختی این سنگ بالاست. به همین خاطر، این سنگ را می توان یکی از مناسب ترین سنگ ها برای جواهرسازی شناخت. اگرچه رنگ این سنگ آبی است، اما ظاهر آن مانند یک سنگ فیروزه نیست. آبی آسمانی این سنگ و شفافیت و درخشندگی آن از سنگ فیروزه زیباتر است.

بهترین سنگ تولد فروردین مردانه

برای ساخت و طراحی انواع جواهرات مردانه، انتخاب بهترین سنگ تولد فروردین مردانه می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. شاید در ابتدا امر تصور کنید که آقایان نیازی به سنگ تولد ندارند و جواهرات آن ها باید ساده باشد. اما اگر به سنگ شانس ماه فروردین علاقه مند هستید، می توانید آن را برای آقایان نیز خریداری کنید.

بهترین سنگ تولد فروردین مردانه، سنگ الماس است که با ظاهر خاص و درخشندگی فوق العاده خودش، می تواند برای آقایان منحصر به فرد باشد. البته از سنگ های دیگری مانند سنگ توپاز و سنگ جاسپر نیز می توان برای آقایان استفاده کرد. سنگ جاسپر به دلیل داشتن رنگ قهوه ای و خاص، می تواند برای آقایان گزینه بهتری نسبت به سنگ های الماس و یا حتی توپاز باشد.

سنگ-تولد-فروردین-گلد-آرتمیس

بهترین سنگ تولد فروردین زنانه

خانم ها به هر سنگی که درخشندگی فوق‎العاده ای داشته باشد، علاقه مند هستند. سنگ الماس یکی از سنگ های بسیار محبوب در میان خانم هاست که البته قیمت بالایی نیز دارد. این سنگ به دلیل داشتن جذابیت و شفافیت فوق العاده، می تواند برای طراحی جواهرات زنانه مانند گردنبند طلا زنانه گزینه بسیار خوبی باشد.

بهترین سنگ تولد فروردین زنانه همان الماس درخشنده است که می توانید آن را به صورت شفاف و یا رنگی تهیه کنید. این سنگ جذاب می تواند نشان دهنده مهر و علاقه در میان زوجین باشد. به همین خاطر است که بسیاری از انگشترهای نامزدی، با برلیان ساخته می شوند.

با این حال اگر بودجه کافی برای خرید بهترین سنگ تولد فروردین زنانه یعنی الماس را ندارید، می توانید سنگ های دیگر را انتخاب کنید. سنگ توپاز و سنگ آکوامارین دو نمونه از بهترین سنگ های شانس برای متولدین فروردین می باشند. این سنگ ها برای طراحی انواع دستبند مهره ای طلا زنانه فوق العاده هستند. با این حال هنوز هم بر این باور هستیم که سنگ الماس می تواند بهترین گزینه برای خانم های متولد ماه فروردین باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد سنگ تولد ماه فروردین صحبت کردیم. بهترین سنگ تولد فروردین می تواند برای خانم ها و آقایان، یک سنگ شانس محسوب شود. فقط کافیست که سنگ ماه تولد فروردین را بر اساس سلیقه و نظر شخصی خودتان برای جواهرات زنانه و مردانه انتخاب کنید. این سنگ ها برای طراحی انواع گوشواره، گردنبند، انگشتر و … مورد استفاده قرار می گیرند.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *