سنگ تولد ماه مهر و ویژگی های آن

سنگ-تولد-مهر-گلد-آرتمیس

سنگ تولد ماه مهر یکی از سنگ های محبوب در میان خانم ها و آقایان متولد مهر است. مهر ماهی ها افرادی اجتماعی، مهر طلب هستند که از هماهنگی و نظم لذت بسیار زیادی می برند. انتخاب سنگ تولد مهر می تواند برای مهر ماهی هایی که علاقه مند به طالع بینی هستند، گزینه بسیار خوبی محسوب شود. اگر متولد ماه مهر هستید، باید از سنگ شانس ماه مهر استفاده کنید تا از داشتن این سنگ در اکسسوری های خودتان لذت ببرید. در ادامه این مقاله بهترین سنگ تولد متولدین ماه مهر را به شما معرفی می کنیم که قطعا با داشتن آن، احساس خوبی خواهید داشت.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

سنگ-تولد-مهر-گلد-آرتمیس

مهر ماهی ها از چه سنگ هایی استفاده می کنند؟

مهر ماهی ها افراد قدرت طلبی هستند و با داشتن روحیه اجتماعی، دوست دارند که در اجتماع حضور پررنگی داشته باشند. انتخاب سنگ تولد مهر برای مهر ماهی های عزیز به آن ها این امکان را می دهد تا بتوانند رفتارهای خودشان را متعادل کنند. در واقع، سنگ های تولد ماه مهر دارای تنوع زیادی هستند و هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. در ادامه مقاله به چند مورد از بهترین سنگ های متولدین ماه مهر اشاره می کنیم.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

اوپال؛ بهترین سنگ تولد مهر

اوپال که در قرن چهاردهم با نام سنگ چشم شناخته می شود، یکی از سنگ های جذاب برای خانم ها و آقایان است. این سنگ دارای ترکیب رنگ های بسیار جذابی بوده و از هر نظر می تواند برای ساخت انواع جواهرات مورد استفاده قرار گیرد. اوپال را می توان به عنوان یک سنگ قیمتی منحصر به فرد شناخت که از هر نظر زیبایی منحصر به فردی دارد. به کار رفتن چند رنگ متفاوت در سنگ اوپال، زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

این سنگ می تواند روحیه بخش برای ادامه زندگی باشد. اگر به دنبال خرید سنگ تولد مهر برای افراد بیمار هستید، می توانید این سنگ ماه تولد را انتخاب کنید که باعث افزایش روحیه و اراده آن ها برای شکست بیماری می شود. سنگ اوپال به سنگ خوش شانسی معروف است. پس می توان این سنگ جذاب را به عنوان بهترین سنگ شانس ماه مهر شناخت.

سنگ لاجورد؛ سنگی خاص برای متولدین مهر

سنگ لاجورد یکی از سنگ های جذاب برای خانم ها و آقایان خوش سلیقه است. اگر به دنبال انتخاب و خرید یک سنگ تولد مهر زنانه زیبا هستید تا بتوانید از آن برای ساخت انواع زیورآلات گردن استفاده کنید، سنگ لاجورد گزینه خوبی است. این سنگ جذاب به دلیل داشتن ظاهر خاص برای ساخت انواع دستبند مهره ای طلا نیز کاربرد دارد. سنگ های لاجورد از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و به راحتی تخریب نمی شوند. می توانید تا چندین سال از این سنگ به عنوان سنگ شانس ماه مهر استفاده کنید.

سنگ لاجورد یک سنگ خاص برای خانم های خوش سلیقه و آقایان خوش پوش است. اگر به رنگ تیره آبی علاقه مند هستید، می توانید سنگ لاجورد را انتخاب کنید. این سنگ ها بیانگر نور مطلق می باشند و می توانند بیان کننده عشق و زیبایی نیز باشند. با همراه داشتن سنگ لاجورد، دوستی و همکاری افزایش پیدا می کند. پس می توانید برای همسر یا نامزد خودتان این سنگ تولد مهر را بخرید. شاید برای شما جالب باشد که سنگ لاجورد، سنگ تولد متولدین ماه دی نیز می باشد.

سنگ-تولد-مهر-گلد-آرتمیس

عقیق سبز؛ بهترین سنگ تولد مهر مردانه

عقیق سبز را می توان به عنوان بهترین سنگ تولد مهر مردانه، به ویژه برای مردان مذهبی شناخت. این سنگ با رنگ خاص و سنگین خودش برای ساخت جواهرات مردانه و طراحی جواهرات با نرم افزار زیبراش گزینه خوبی است. این سنگ از قدیم به عنوان یک جادو برای رفع طلسم شناخته می شده است که می تواند برای کاهش تب نیز مورد استفاده قرار گیرد. سنگ عقیق سبز برای افزایش قوه بینایی و تحریک توانایی تحلیل کلی شخص مناسب است. این سنگ می تواند باعث ایجاد تعادل در امور عاطفی شود.

اگر به دنبال خرید بهترین سنگ تولد متولدین ماه مهر هستید، می توانید این سنگ را انتخاب کنید و خوش قلبی و نیک خواهی خودتان را افزایش دهید.  البته سنگ عقیق آبی نیز می تواند به عنوان سنگ شانس ماه مهر شناخته شود؛ اما معمولا عقیق سبز در میان مهر ماهی ها محبوبیت بیشتری دارد.

سنگ-تولد-مهر-گلد-آرتمیس

آکوامارین؛ سنگ شانس ماه مهر

سنگ آکوامارین یکی از سنگ های خاص و زیبا برای متولدین مهر است. رنگ آبی روشن این سنگ احساس آرامش و انرژی زیادی به صاحبان آن می دهد. پس اگر به دنبال خرید سنگ تولد مهر برای افراد دارای استرس هستید، این سنگ گزینه خوبی برای شماست. سنگ آکوامارین آرامش درونی را تقویت می کند و می تواند ناراحتی معده ناشی از استرس را از بین ببرد.

آکوامارین از مسافرین محافظت می کند و می تواند باعث افزایش انرژی در طول مسافرت شود. این سنگ عشق را تجدید کرده و برای زوجین گزینه بسیار خوبی است. پس اگر به دنبال خرید سنگ تولد مهر برای همسر یا نامزد خودتان هستید، می توانید این سنگ را انتخاب کنید.

سنگ-تولد-مهر-گلد-آرتمیس

سنگ تورمالین؛ سنگ مهرماه

تورمالین یکی از بهترین سنگ های تولد مهر است. اگر به خاصیت درمانی سنگ ها اعتقاد دارید، می توانید سنگ تورمالین را بر اساس خواص درمانی در رنگ های مختلف تهیه کنید. چون هر یک از رنگ های این سنگ دارای خصوصیات و خواص خاصی هستند.

سنگ تورمالین، می تواند به عنوان بهترین سنگ تولد متولدین ماه مهر شناخته شود که ترس و اضطراب را از افراد دور می کند. این سنگ می تواند باعث افزایش احساس آرامش شود و ناامیدی را از افراد دور کند. با کمک سنگ تورمالین، احساس بهتری در طول زندگی خواهید داشت و انرژی منفی را از خودتان دور می کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بهترین سنگ هایی که می توان آن ها را با سنگ شانس ماه مهر شناخت، اشاره کردیم. اگر دوست دارید یک زندگی متعادل داشته باشید، می توانید از خواص درمانی بهترین سنگ تولد مهر بهره مند شوید. فقط کافیست که بر اساس سلیقه شخصی خودتان، یکی از این سنگ ها را انتخاب کنید. این سنگ ها می توانند برای ساخت انواع جواهرات زنانه مانند گردنبند طلا زنانه مورد استفاده قرار گیرند یا اینکه بدون هیچ زیورآلاتی، همراه شما باشند.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *