سنگ تولد ماه آبان و ویژگی های آن

سنگ-تولد-آبان-گلد-آرتمیس

متولدین آبان افرادی خاص و مهربان هستند که با داشتن روحیات ویژه خودشان، می توانند ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنند. فرقی نمی کند که یک زن آبان ماهی هستید یا یک مرد آبان ماهی. مهم این است که اقدام به انتخاب سنگ تولد آبان کنید و از زیبایی این سنگ و فواید آن بهره مند شوید. سنگ تولد متولدین آبان یک سنگ یکتا نیست. بلکه سنگ های متفاوتی به عنوان سنگ شانس ماه آبان شناخته می شوند. پس اگر به استفاده از سنگ های مخصوص هر ماه اعتقاد دارید، می توانید با ما همراه باشید تا با انواع سنگ های ماه آبان که می توانند برای گردنبند طلا زنانه مورد استفاده قرار گیرند، آشنا شوید.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

سنگ-تولد-آبان-گلد-آرتمیس

آبان ماهی ها از چه سنگ هایی به عنوان سنگ شانس استفاده کنند؟

اگر به لیست سنگ های تولد ماه های دیگر مانند سنگ تولد فروردین دقت کرده باشید، سنگ های ماه تولد دارای تنوع زیادی هستند. به همین خاطر نمی توان گفت که سنگ شانس ماه آبان دقیقا چه سنگی است و چه کاربردی دارد. در ادامه به انواع سنگ های تولد ماه آبان اشاره می کنیم که می توانند برای آبان ماهی های عزیز شانس به همراه داشته باشند.

پیشنهاد آرتمیس گلد

برای خرید انواع گردنبند های طلا زنانه می‌توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید و از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

necklaces-artemis-gold

سنگ توپاز؛ بهترین سنگ تولد آبان

سنگ توپاز را می توان اصلی ترین سنگ تولد آبان دانست که می تواند با زیبایی خاص خودش، برای انواع زیورآلات زنانه مورد استفاده قرار گیرد. این سنگ با رنگ های مختلفی در جهان وجود دارد و از نظر زیبایی، می توان آن را جزء زیباترین سنگ ها دانست. سختی سنگ توپاز بسیار زیاد است؛ پس می توان به راحتی و با در نظر گرفتن نکات مراقبت از زیورآلات، از زیورآلات ساخته شده با سنگ توپاز مراقبت کرد.

سنگ توپاز دارای ظاهر بسیار شیکی است و خواص بسیار زیادی دارد. این سنگ می تواند باعث افزایش هوش و خلاقیت آبان ماهی های عزیز شود. بنابراین، اگر به ثروت اهمیت می دهید، می توانید این سنگ را به عنوان سنگ شانس ماه آبان خریداری کنید. جالب است که بدانید افراد با به همراه داشتن این سنگ، می توانند احساس مهربانی را در خودشان افزایش دهند.

آکوامارین؛ سنگی زیبا و همه فن حریف

در بسیاری از سنگ های متولدین ماه های مختلف، نام آکوامارین به چشم می خورد. این سنگ جزء سنگ های جذاب و فوق العاده است که هیچ گاه از نگاه کردن به آن سیر نمی شوید. به کار رفتن رنگ آبی روشن در سنگ آکوامارین زیبایی آن را چندین برابر کرده است. اگرچه این سنگ مانند سنگ فیروزه نیشابور، دارای رنگ آبی است. اما ساختار و شفافیت آن کاملا متفاوت از سنگ فیروزه نیشابور می باشد.

اگر دوست دارید همدردی و مهربانی را در خودشان تقویت کنید، سنگ آکوامارین یکی از بهترین سنگ هاست. این سنگ دوست داشتنی می تواند برای ساخت گردنبند طلا زنانه مورد استفاده قرار گیرد تا زیبایی گردنبند را چندین برابر کند. اگر دوست دارید با یک سنگ خاص، انرژی خودتان را افزایش دهید، می توانید این سنگ را انتخاب کنید. درخشندگی آکوامارین در یک گردنبند یا دستبند مهره ای طلا زنانه بسیار فوق العاده است.

سنگ-تولد-آبان-گلد-آرتمیس

آمیتیست؛ بهترین سنگ تولد آبان زنانه

اگر به دنبال خرید بهترین سنگ تولد آبان زنانه هستید، می توانید سنگ آمیتیست را انتخاب کنید. این سنگ یک کریستال بسیار قوی است که می تواند زیبایی فوق العاده ای در زیورآلات داشته باشد. از خواص این سنگ تولد آبان می توان به کاهش استرس درونی اشاره کرد. با این سنگ جذاب می توانید قدرت درونی خودتان را نیز افزایش دهید.

این سنگ انرژی شفابخشی دارد و می تواند باعث از بین بردن انرژی منفی شود. سنگ تولد آبان آمیتیست، برای افرادی که به دنبال مدیتیشن و ایجاد آرامش هستند، گزینه بسیار خوبی است. فقط کافیست که این سنگ جذاب را برای ایجاد توانایی های ذهنی و روانی انتخاب کنید.

گارنت؛ سنگ عشق برای آبان ماهی ها

اگر به عشق و تعهد اعتقاد دارید و می خواهید یک سنگ شانس ماه آبان را با هدف افزایش عشق و تعهد بخرید، ما به شما سنگ گارنت را پیشنهاد می کنیم. این سنگ الهام بخش است و می تواند باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود. اگر دوست دارید میل جنسی خودتان را برای داشتن رابطه عمیق تر با همسر خود افزایش دهید، می توانید این سنگ را انتخاب کنید.

سنگ گارنت شفابخش شماست و باعث می شود تا معشوق به شما جذب شود. این سنگ انرژی شما را برای انجام کارها افزایش می دهد و می تواند باعث مثبت اندیشی شما شود. اگر به دنبال یک سنگ محافظ هستید تا زیبایی خودتان را چندین برابر کنید، سنگ گارنت را انتخاب کنید. این سنگ جذاب برای متولدین دی ماه نیز قابل استفاده می باشد.

سنگ شیشه؛ بهترین سنگ تولد آبان مردانه

اگرچه هر یک از سنگ های ذکر شده برای ماه آبان را می توانید برای آقایان نیز مورد استفاده قرار دهید، ولی انتخاب یک سنگ تیره رنگ برای آقایان بهتر است. سنگ شیشه که به آن سنگ ابسیدین سیاه نیز می گویند، یکی از سنگ های جذابی است که برای آقایان متولدین آبان مناسب می باشد. این سنگ تولد متولدین آبان، با رنگ مشکی به وجود آمده است و می تواند شما را از انرژی منفی دور نگه دارد. با این سنگ حملات روانی را متوقف می کنید و می توانید سطح استرس را در خودتان کاهش دهید.

سنگ شیشه می تواند باعث کاهش مشکلات مفصلی و رفع گرفتگی های عضلانی شود. این سنگ جذاب می تواند در زیورآلات مردانه و زنانه مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، اگر به خواص درمانی این سنگ اعتقاد دارید، می توانید آن را بدون هیچ زیورآلاتی مورد استفاده قرار دهید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد بهترین سنگ تولد آبان صحبت کردیم. اگر دوست دارید یکی از جذاب ترین سنگ های شانس ماه آبان را داشته باشید، می توانید بر اساس سلیقه خودتان یکی از این سنگ ها را انتخاب کنید. هر کدام از این سنگ های جذاب با رنگ بندی های مختلفی قابل تهیه اند و خواص آن ها نیز با هم متفاوت است. پس در مورد هر کدام از سنگ ها اطلاعات کسب کنید و بر اساس نظر خودتان، یکی از آن ها را انتخاب کنید.

gold_artms_usr
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *